Listing 1 - 10 of 26 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Marketing --- Consumer goods Marketing --- Domestic marketing --- Marketing domestique --- Retail marketing --- Retail trade Marketing --- Marketing. --- Case studies. --- Social Sciences and Humanities. Marketing --- Marketing (General) --- Marketing (General). --- 658.8 --- -Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Case studies --- -Consumer goods --- Retail trade --- Industrial management --- Aftermarkets --- Selling --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Consumer goods --- Europe --- Marketing - Europe - Case studies.
Choose an application
Marketing --- Marchés d'exportation --- Marketing par produit --- Secteur tertiaire
Choose an application
Choose an application
verkoop --- marketing --- adverteren --- direct marketing --- internationale marketing --- Marketing --- marketingorganisatie --- marketingcommunicatie --- Marketing. --- Social Sciences and Humanities. Marketing --- Marketing (General) --- Marketing (General).
Choose an application
658.8 --- Marketing --- Consumer goods --- Domestic marketing --- Retail marketing --- Retail trade --- Industrial management --- Aftermarkets --- Selling --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution
Choose an application
Marketing --- Strategisch marketingmanagement --- Marketingplanning --- Marktinformatie --- Consumentengedrag --- Prijsvorming --- Positionering --- Promotie --- Ethiek --- Onderzoek --- Marketingethiek --- Marketingresearch --- 658.8 --- marketing, verkoop, distributie --- Contains audio-visual material
Choose an application
Choose an application
David Jobbers inleidende boek over marketing Principles and Practices of Marketing (3de editie) is marktleider in Europa. Jobber volgt in dit boek de marketingontwikkelingen op de voet en licht ze op toegankelijke wijze toe. Dankzij de vijf hoofdstukken over Marketing Communicatie (twee hoofdstukken meer dan de concurrentie) en het hoofdstuk over Internet/Online Marketing (één hoofdstuk meer dan concurrent), geeft Jobber een actueel beeld van marketing. De vele probleemcases (meer dan de concurrentie) en de zeer uitvoerige supplementen voor docenten en studenten maken het boek uiterst werkzaam.
Choose an application
Choose an application
Verkoop en verkoopmanagement schept een volledig en helder beeld van zowel de theoretische als de praktische kant van het vakgebied. Hierbij wordt naast de rol van de verkoper ook die van de verkoopmanager behandeld. In lijn met recente ontwikkelingen wordt de nodige aandacht besteed aan verkoop in een internationale omgeving, CRM en leiderschap. Om recht te doen aan het belang van technologische ontwikkelingen is in deze editie bovendien een hoofdstuk toegevoegd over internet en IT-toepassingen in verkoop. In vijf delen komen de volgende onderwerpen aan bod: het verkoopperspectief, de verkoopomgeving, verkooptechnieken, verkoopmanagement en controle en beheer. Elk deel wordt afgesloten met een uitgebreide casestudy over een internationaal bedrijf. Zo komt bijvoorbeeld het verkoopmanagement van Microsoft aan bod en wordt het customer relations managementsysteem van BMW Benelux besproken. Verkoop en verkoopmanagement gaat vergezeld van een website, zie www.pearsoneducation.nl/jobber. Hier Vind je een digitale leeromgeving met videocases, powerpoints, extra vragen en praktijkoefeningen. David Jobber is hoogleraar marketing aan de Bradford University. Geoff Lancaster is decaan aan de London School of Commerce en bestuursvoorzitter van Durham Associates Group Ltd. De Nederlandse bewerking is uitgevoerd door Kurt De Blick en Patrick Stroobandt. Beiden doceren verkoopgerelateerde vakken aan hogescholen en universiteiten. Bovendien zijn ze actief als sales consultant voor verschillende Nederlandse en Belgische bedrijven.Recensie(s) NBD|Biblion recensie Dit studie- en werkboek behandelt verkoop vanuit het perspectief van de verkoopprofessional en verkoopmanager vanuit een focus op aansturing en motivatie. Het bestaat uit vijf delen: perspectief, omgeving, techniek, management en controle en beheer. Elk hoofdstuk start met leerdoelen en kernconcepten en sluit af met conclusies. Na elk deel volgt een casestudy. Een digitale leeromgeving op internet met per boek een unieke toegangscode Ondersteunt de lezer met presentaties, opgaven en praktijkoefeningen. Deze achtste editie is aangevuld met informatie over internet en IT-toepassingen in de verkoop. De auteurs zijn universitair docent en decaan in Engeland. De Nederlandse vertalers zijn docenten aan Belgische universiteiten en hogescholen. Een boek gericht op hbo- en wo-studenten door zijn indeling en methode. (NBD|Biblion recensie, Ir. K.W. Sijtsma MBA)
verkooptechniek --- management --- verkoop --- Distribution strategy --- verkooporganisatie --- 658.8 --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Verkoop --- Verkoopmanagement --- Verkoop. --- Verkoopmanagement. --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 11 --- verkoopkunde
Listing 1 - 10 of 26 | << page >> |
Sort by
|