Listing 1 - 10 of 31 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Adult education. Lifelong learning --- volwassenenvorming --- cultuursociologie --- sociale bewegingen --- Giddens --- algemene vorming --- andragologie --- 374.7 --- Adult education --- #SBIB:316.334.1O329 --- #PEDA *4.71 --- #PEDA *4.773 --- #PEDA *4.774.2 --- Adults, Education of --- Education of adults --- Education --- Continuing education --- Open learning --- 008 --- 301.18 --- 37.03 --- 37.013 --- Education permanente. Permanent education. Volksontwikkeling. Vormingswerk voor volwassenen nen --- Doelen en functies van volwassenenvorming --- Theses --- Adult education. --- Sociale agogiek --- permanente vorming en volwasseneneducatie --- permanente vorming en volwasseneneducatie. --- 374.7 Education permanente. Permanent education. Volksontwikkeling. Vormingswerk voor volwassenen nen --- 374.7 Volksontwikkeling. Vormingswerk voor volwassenen --- Volksontwikkeling. Vormingswerk voor volwassenen --- 374.7 Education and training out of school. Further education for adults --- Education and training out of school. Further education for adults
Choose an application
Organization theory --- management development --- assessment centers --- 658.37 --- 658.33 --- Organisatieleer --- Management --- Personeelsmanagement --- Personeelsselectie --- Opleidingen --- Vorming --- Assessment --- Opleiding --- Arbeidsmarkt
Choose an application
Primary education --- Education, Elementary --- -Children --- Elementary education --- Primary education (Great Britain) --- School children --- Education --- Education (Elementary) --- Educational sociology --- Multicultural education. --- -Education, Elementary --- Multicultural education --- Intercultural education --- Culturally relevant pedagogy --- Culturally sustaining pedagogy
Choose an application
1. WAT IS SOCIAAL LEREN 1. Hetbegrip sociaal leren 2. Belang en betekenis van sociaal leren 3. Kenmerken van sociaal leren 2. VOORWAARDEN VOOR SOCIAAL LEREN 4. Een leermodel voor sociaal leren 5. Een organisatiemodel voor sociaal leren 6. Een voorlopige balans 7. Samenvatting LITERATUUR BIJLAGE
Sociaal-cultureel werk --- Sociale pedagogie. --- Volwassenenvorming. --- Methodiek. --- #PBIB:2000.1 --- 714 Sociaal-cultureel vormingswerk --- Sociaal leren --- andragologie --- sociale volwassenenvorming --- volwassenenvorming, deelnemers --- participatie, maatschappelijke --- 37.013 --- 374.7 --- 301.17 --- Samenleving --- Participatie --- Groepsprocessen --- Methodiek --- Groepsproces
Choose an application
Geen ander schepsel dan de mens is zozeer in staat om zichzelf voor de gek te houden. De titel van dit boek wil ons vertellen dat ons dagelijks leven niets anders is dan een show die zich afspeelt in onze hersenen. Onze hersenen hebben het talent om een fantasiewereld te scheppen. Ze moeten wel. Mensen die niet in staat zijn te dagdromen worden hopeloos depressief. De omvang van ons talent tot simuleren is dermate groot, dat we zelfs in staat zijn om net te doen of wij bestaan. We simuleren een 'ik'. In dit boek laat kunstenaar Theo Jansen zien dat de verbeelding van het 'ik' een instrument is in de evolutie. We hebben dit instrument nodig om zelfzuchtig te zijn. Zonder verbeelding van het 'ik' is geen zelfzucht mogelijk. Vanaf 1990 is Theo Jansen druk bezig met het maken van nieuwe vormen van leven: zijn strandbeesten. Deze beesten zijn niet gemaakt van eiwit zoals de bestaande vormen van leven, maar van een ander oermateriaal: elektriciteitsbuizen van pvc. Skeletten gemaakt van pvc-buizen zijn in staat te lopen. Ze krijgen hun energie uit de wind en de strandbeesten hoeven dus niet te eten zoals gewone beesten. De evolutie van de strandbeesten strekt zich uit over vele generaties, tot ze leerden de stormen en het water van de zee beter te overleven. Uiteindelijk wil Theo Jansen deze beesten in kuddes uitzetten op de stranden. Door op deze manier de schepping over te doen, hoopt hij wijzer te worden wat betreft de bestaande natuur: je ontmoet namelijk dezelfde problemen als de echte schepper. Dit boek verhaalt over zijn ervaringen als God. Het is niet gemakkelijk om God te zijn, je krijgt veel teleurstellingen te verwerken. Maar de weinige keren dat iets werkt, ben je als God zeer gelukkig.
Jansen, Theo --- Beeldhouwkunst ; bewegende sculpturen ; 1990-2007 ; Theo Jansen --- Jansen, Theo °1948 (°Scheveningen, Nederland) --- Beeldhouwkunst ; strandbeesten --- Beeldhouwkunst ; materialen ; buizen uit pvc --- Beeldhouwkunst ; beeldhouwers A - Z --- 73.07 --- 7.07 --- Kunst en technologie --- DVD's --- Kunstenaars met verschillende disciplines, niet traditioneel klasseerbare, conceptuele kunstenaars A - Z --- Contains audio-visual material --- Ontwerpen. --- Kunst --- Art
Choose an application
Choose an application
Sculpture --- sculpture [visual works] --- outdoor sculpture --- motion --- imagination --- Kinetic Art --- beaches --- public spaces --- fauna --- legendary beings --- plastic [material] --- tubes [object forms]
Choose an application
Choose an application
Adult education --- -Critical pedagogy --- -Experiential learning --- -Postmodernism and education --- Academic collection --- Education and postmodernism --- Education --- Experience-based learning --- Learning, Experiential --- Experience --- Learning --- Active learning --- Critical humanism in education --- Radical pedagogy --- Critical theory --- Popular education --- Transformative learning --- Adults, Education of --- Education of adults --- Continuing education --- Open learning --- Social aspects --- -Adult education --- Critical pedagogy --- Experiential learning --- Postmodernism and education
Choose an application
Listing 1 - 10 of 31 | << page >> |
Sort by
|