Narrow your search
Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Taalvaardigheid in het hoger onderwijs : een enquête-onderzoek onder eerstejaars-studenten
Author:
Year: 1986 Publisher: Groningen Rijksuniversiteit Groningen. Centrum voor onderzoek van het wetenschappelijk onderwijs

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Enquĕteren : het opstellen en gebruiken van vragenlijsten
Authors: ---
ISBN: 9001051030 Year: 1998 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff


Book
ISEK handleiding : instrumenten en hulpmiddelen voor onderwijsevaluatie
Authors: --- ---
ISBN: 9036702143 Year: 1990 Publisher: Groningen Rijksuniversiteit Groningen. Centrum voor onderzoek van het wetenschappelijk onderwijs

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Numeriek rendement of gerealiseerde studiebelastingsuren? Evaluatie van studieprogramma's in de tweefasenstruktuur aan de Rijksuniversiteit Groningen
Authors: ---
Year: 1986 Publisher: Groningen Rijksuniversiteit Groningen. Centrum voor onderzoek van het wetenschappelijk onderwijs

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Studielast, rendement en doorstroming : een onderzoek over de cohorten 1982 en 1983 van de subfakulteit psychologie, RU Groningen
Authors: --- ---
Year: 1985 Publisher: Groningen Rijksuniversiteit Groningen. Centrum voor onderzoek van het wetenschappelijk onderwijs

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Enquêteren : het opstellen en gebruiken van vragenlijsten
Authors: --- ---
ISBN: 9789001051044 Year: 2004 Publisher: Groningen : Wolters-Noordhoff,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Enquêteren : het opstellen en gebruiken van vragenlijsten.
Authors: --- ---
ISBN: 9001051022 Year: 1989 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

1. Inleiding 2. Het formuleren en uitwerken van de probleemstelling 3. Meten en wegen 4. Het formuleren van de vragen 5. De vormgeving van de enquête 6. Afname, steekproeftrekken en non-respons 7. Computerverwerking en rapportage 8. De planning


Book
Enquêteren : het opstellen en gebruiken van vragenlijsten.
Authors: --- ---
ISBN: 9001051049 Year: 2004 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe stel je een schriftelijke enquête op? Hoe zorg je ervoor dat de resultaten van je opinieonderzoek goed weergeven hoe mensen ergens over denken? In dit boek wordt stap voor stap uiteengezet hoe je een schriftelijke enquête opstelt en afneemt - en wat daar allemaal bij komt kijken. Hoewel de schriftelijke enquête centraal staat, is de informatie in dit boek ook zeer bruikbaar voor andere vormen van vragenlijstafname, bijvoorbeeld telefonisch of via internet. Een concreet voorbeeld loopt als een rode draad door deze herziene editie. Het daadwerklijk uitgevoerd tevredenheidsonderzoek onder de klanten van een vestiging van Holland Casino, uitgevoerd door Interview-NSS, illustreert heeft direct de toepassing van de theorie in de praktijk.


Dissertation
Hop, skip and jump? : the fit between secondary school and university.
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789036747745 Year: 2011 Publisher: Groningen Rijksuniversiteit Groningen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De aansluiting waarbij het onderwijs net wat meer studentgecentreerd is dan op het vwo het geval was blijkt het effectief. Torenbeek: ‘Studenten halen bij dergelijk onderwijs significant meer studiepunten in het eerste jaar. Ze worden uitgedaagd, zonder dat de uitdaging te groot is. Is het verschil tussen de onderwijstypen te groot, dan geven ze het sneller op.’ Ter vergelijking: studenten met de beste aansluiting behalen in het eerste jaar gemiddeld zeven studiepunten (ruim tien procent) meer dan studenten met aansluitingstype 1. En maar liefst veertien punten meer dan de minst goede aansluiting (type 4). ‘Op het totaal van zestig studiepunten voor het eerste jaar gaat het hier om een aanzienlijk verschil’, aldus Torenbeek.

Keywords


Book
Hoe is het gesteld met taalvaardigheid van eerstejaars studenten? Meningen van 38 docenten in het hoger onderwijs over de taalvaardigheid van eerstejaars studenten
Authors: --- --- --- --- --- et al.
Year: 1984 Publisher: Amsterdam Universiteit van Amsterdam, Stichting Centrum voor Onderwijsonderzoek

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by