Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Operationele verkoop is een authentiek verkoophandboek over business-to-businessverkoop en prospectie. Het is bedoeld voor studenten verkoop en marketing, beginnende en ervaren verkopers en salesmanagers.
Automatisering. --- ICT --- Koop en verkoop. --- Marketing. --- KMO's. --- Marketing --- businessplanning --- verkooptechniek --- management --- klantentevredenheid --- verkoop --- CRM (Customer Relationship Management) --- 658.8 --- verkoopkunde --- klantenmanagement --- marketing --- 369.3 --- 485.8 --- 7e leerjaar b.s.o. --- Blue --- Consumentengedrag --- Economie --- Handboek/cursus --- Sage --- Verkoopkunde --- adresmanagement --- business-to-businessverkoop --- economie --- handboek --- klachten --- klanten --- mailing --- markt --- operationele verkoop --- prospectie --- telefoongesprek --- 658.81 )* VERKOOP - DISTRIBUTIE --- consumentengedrag --- verkooptechnieken --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Economie - Recht --- (zie ook: beroepseconomie) --- Contains audio-visual material --- 7e leerjaar b.s.o --- Verkooptechnieken --- Verkooptechniek
Choose an application
In Operationele verkoop bundelen salescoach en docente Liesbeth Huysmans en salescoach Walter Spruyt hun onderwijs- en praktijkervaring in business-to-business verkoop. De focus ligt op verkoopdomeinen waarbij prospectie een belangrijk onderdeel van de verkoopactiviteit vormt:vertrekt van een wetenschappelijk kader;met tientallen scenarioís en praktijkvoorbeelden in dialoogvorm;vernieuwende inzichten;verschillende tips en concreet advies.Nieuw in deze editieIn deze herziene editie besteden de auteurs extra aandacht aan de impact van digitale marketing en social media op het B-to-B-verkoopproces. Hoe zet je websites en social media in voor het genereren van leads? En hoe gebruik je de social sellingstrategie als aanvulling op de traditionele verkoop?Door de vele marktveranderingen en een toenemende digitalisering is de klassieke verkooppijplijn soms minder van toepassing. Eerder lag het zwaartepunt van het initiatief voor een verkoopgesprek voornamelijk bij de verkoper. Prospecten hadden vaak een latente behoefte die door het initiatief van de verkoper acuut werd.Onder invloed van de sociale media is dat zwaartepunt verschoven. Klanten zijn zich meer bewust van een behoefte en zoeken zelf naar mogelijke oplossingen. Daardoor nemen ze vaker zelf het initiatief om leveranciers te contacteren. In de nieuwe uitgave van Operationele verkoop zoomen de auteurs in op alles wat kan voorafgaan aan dit eerste gesprek met de klant, dus ook 'social media', en hoe de verkoper deze efficiÎnt kan gebruiken in zijn totale aanpak.Operationele verkoop richt zich tot studenten marketing en verkoop, beginnende en ervaren verkopers en salesmanagers.(Bron: website uitgever)
Verkopen. --- Marketing --- verkooptechniek --- businessplanning --- Verkoop --- verkoopkunde --- business-to-business --- digitale marketing --- sociale marketing --- PXL-Business 2020 --- verkoop --- Verkopen --- Klantenmanagement --- marketing --- Management --- Verkoopstechnieken --- 658.8
Choose an application
Nu we steeds meer online gaan, loont een slimme aanpak van offline verkoop in combinatie met online kanalen. Durf verkopen! geeft je een succesvol stappenplan dat je weer écht doet verkopen. Op de baan, aan de telefoon en via online kanalen zoals MS Teams, Zoom, WebEx, Google Meet... De auteurs besteden daarbij aandacht aan de impact van digitale marketing en social media op het b2b-verkoopproces.
Distribution strategy --- Marketing --- Mass communications --- verkooptechniek --- onderhandelen --- verkoop --- Verkooptechnieken. --- Verkoopstechnieken --- E-commerce --- 658.8 --- B2B --- 658.85
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
De themareeks Praktisch accountmanagement behandelt alle sleutelelementen om commercieel met meer slagkracht uit de hoek te komen. Dat is van fundamenteel belang in economisch moeilijkere tijden. Om die commerciële slagkracht de optimaliseren, legt deze reeks de nadruk op de tactische elementen van het verkopen: hoe moet je het doen? Hoe voer je je verkoopgesprek? Het gaat dus niet over wat je als accountmanager doet, maar over hoe je de kwaliteit van je verkoopgesprekken verbetert.
Verkopen --- Verkoopsgesprekken. --- Klanten. --- Marketing --- klantentevredenheid --- account management --- klantendienst --- Accountmanagement --- Gesprekstechnieken --- Verkooptechnieken --- Sales management --- 369.3 --- management accounting --- verkoopkunde --- Verkopen (verkoop, verkoper, vertegenwoordiger) --- E120231.jpg --- verkopen --- klantenonderzoek --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- Gesprekstechniek --- Verkooptechniek --- Salesmanagement
Choose an application
In Operationele verkoop bundelen salescoach en docente Liesbeth Huysmans en salescoach Walter Spruyt hun onderwijs- en praktijkervaring in business-tobusiness verkoop.De focus ligt op verkoopdomeinen waarbij prospectie een belangrijk onderdeel van de verkoopactiviteit vormt.- vertrekt van een wetenschappelijk kader- met tientallen scenario's en praktijkvoorbeelden- in dialoogvorm- vernieuwende inzichten verschillende tips en concreet adviesIn de vijfde editie werden de voorbeelden aangepast en uitgebreid zodat ze nog meer beantwoorden aan de diversiteit van verkoopomstandigheden waarin verkopers en verkoopsters zich nu bevinden. In volatiele tijden speelt de verkoper een nog grotere rol in het onderscheidend vermogen van zijn bedrijf. Veel aandacht gaat daarbij uit naar de wijzigingen die het verander(en)de economische klimaat met zich meebrengt voor verkopers en hun verkoopaanpak. Ook het opiniestuk van Jan De Schepper, voormalig CEO van Telindus, levert waardevolle inzichten in dat verband.Operationele verkoop richt zich tot studenten marketing en verkoop, beginnende en ervaren verkopers en salesmanagers.Bron : http://www.vanin.be
Marketing --- businessplanning --- verkooptechniek --- Verkooptechnieken --- 369.3 --- sales --- verkoop --- bedrijfseconomie --- Verkoop --- PXL-Business 2017 --- verkoopkunde --- business-to-business --- verkoopgesprek --- Verkopen --- Klantenmanagement --- marketing --- Management --- Verkoopstechnieken --- 658.8 --- economie --- verkooporganisatie --- Sales management --- Klantgericht ondernemen --- Communicatieve vaardigheden --- Secundair onderwijs --- Economie --- Handel --- Verkooptechniek --- Salesmanagement --- Financiewezen
Choose an application
In de eerste plaats schetsen de auteurs een wetenschappelijke achtergrond bij het verkoopvak. Ze leggen uit wat de verschillen zijn tussen prospects en suspects, hoe je een behoefteanalyse opstelt en wat de structuur van een verkoopgesprek is. Dit inzichtelijke stuk is alleen maar nuttig als het gekoppeld wordt aan een praktisch luik. Het opvallendst is dan ook de praktische werkwijze van de auteurs: in plaats van uit te leggen wat verkopen is, laten ze het 'horen' in dialoogvorm. Tientallen scenario's en praktijkvoorbeelden vormen de rode draad door het hele werk. Die aanpak heeft als voordeel dat de lezer het geleerde vrijwel onmiddellijk kan toepassen in de verkooppraktijk. (Bron: covertekst)
businessplanning --- verkooptechniek --- 658.81 )* VERKOOP - DISTRIBUTIE --- verkooptechnieken --- 658.84 --- klantenmanagement --- marketing --- verkoop --- consumentengedrag --- verkoopkunde --- Handelskanalen. Verschillende verkoopsystemen. Verkoopmethoden --- Marketing
Choose an application
In het Nederlandse taalgebied bestaan er weinig authentieke verkoophandboeken over business-to-businessverkoop en prospectie. Meestal moeten lezers zich behelpen met vertalingen uit de Angelsaksische literatuur. Operationele verkoop is authentiek Belgisch en Vlaams, met voorbeelden van bedrijven van bij ons. Het is bedoeld voor studenten marketing en verkoop, beginnende en ervaren verkopers en sales managers. In de eerste plaats schetsen de auteurs een wetenschappelijke achtergrond bij het verkoopvak. Ze leggen uit wat de verschillen zijn tussen prospects en suspects, hoe je een behoefteanalyse opstelt en wat de structuur van een verkoopgesprek is. Dit inzichtelijke stuk is alleen maar nuttig als het gekoppeld wordt aan een praktisch luik. Het opvallendst is dan ook de praktische werkwijze van de auteurs: in plaats van uit te leggen wat verkopen is, laten ze het 'horen' in dialoogvorm. Tientallen scenario's en praktijkvoorbeelden vormen de rode draad door het hele werk. Die aanpak heeft als voordeel dat de lezer het geleerde vrijwel onmiddellijk kan toepassen in de verkooppraktijk. Bovendien brengt dit handboek vernieuwende inzichten die voor de eerste keer gedetailleerd in boekvorm verschijnen. Zo leveren de auteurs baanbrekende informatie over mailing voor verkopers, telefonisch afspraken maken en het eerste bezoek bij de prospect. Ten slotte benadrukken de auteurs het belang van de verkoopinspanningen, in al hun facetten. Hierdoor is Operationele verkoop in de eerste plaats een doe-boek geworden voorzien van een aaneenschakeling van tips en concreet advies voor al wie commercieel actief is of wil worden.
369.3 --- businessplanning --- verkooptechniek --- verkooptechnieken --- E04068.jpg --- Koop en verkoop --- KMO's --- Automatisering. --- Koop en verkoop. --- KMO's. --- Marketing --- economie --- verkoop --- verkooporganisatie --- 658.81 )* VERKOOP - DISTRIBUTIE --- consumentengedrag --- verkoopkunde --- Verkooptechnieken --- Contains audio-visual material --- ICT --- Marketing.
Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|