Listing 1 - 10 of 20 << page
of 2
>>
Sort by
Training in management skills
Author:
ISBN: 0139550143 Year: 2001 Publisher: Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall


Book
Managementvaardigheden
Author:
ISBN: 9043011819 9789043011815 Year: 2006 Publisher: Upper Saddle River , N.J. Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Er zijn veel managementboeken die uitleggen hoe je een goede manager kunt worden. Dit boek heeft echter als uitgangspunt dat uitleg alleen onvoldoende is: de student moet aan de slag! Na het uitleggen van de theorie van de belangrijkste managementcompetenties en het vaststellen van het beginniveau van de student, gaat hij dan ook aan de slag. De student oefent de competenties door middel van opdrachten en tests. De uitslag wordt vervolgens geëvalueerd en ten slotte stelt de student een actieplan op waarmee hij zijn vaardigheden kan blijven ontwikkelen. &#13;&#13;Doelgroep &#13;Dit boek is geschikt voor alle opleidingen binnen het hoger onderwijs en is vanaf het eerste jaar inzetbaar. Daarnaast is het geschikt voor professionals die hun eigen functioneren willen evalueren en verbeteren. &#13;&#13;Supplementen &#13;Bij dit boek zit een inlogcode voor het Self-assessmentpakket van Stephen Robbins. Dit is een online testbank met een grote hoeveelheid persoonlijkheidstests.&#13;&#13;


Book
Managementvaardigheden
Author:
ISBN: 9789043035019 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In Managementvaardigheden en op het daarbij behorende Pearson MyLab worden essentiële managementbegrippen gecombineerd met oefeningen voor alle cruciale vaardigheden die studenten moeten beheersen, zodat zij hun persoonlijke managementvaardigheden kunnen verbeteren. Doordat het boek naast praktijkgericht, ook prettig en overzichtelijk geschreven is, is dit het ideale studieboek voor studenten.Het boek is opgebouwd uit vier delen. In de inleidende hoofdstukken (deel 1) wordt uitgelegd wat management inhoudt en wat algemene communicatiestrategieën zijn om managementvaardigheden te verbeteren. Daarna wordt in deel 2 stilgestaan bij het zelfbewustzijn van de manager, de invloed van het omgaan met stress en tijd, en de betekenis van normen en waarden voor leiderschap. De overige hoofdstukken zijn ingedeeld volgens de traditionele functies die management vervult: plannen, organiseren, leidinggeven en bijsturen. Deze zijn verdeeld over de twee resterende blokken, namelijk het managen van medewerkers, zowel individueel als in groepen, en het leidinggeven aan verandering en ontwikkeling van organisaties.Nieuw in deze editieDeze 5e editie is volledig geactualiseerd, waarbij gebruik wordt gemaakt van actuele voorbeelden en praktijksituaties. Daarnaast wordt bij deze editie gebruikgemaakt van de digitale leeromgeving Pearson MyLab, waarop docenten en studenten aanvullend les- en studiemateriaal kunnen vinden. Meer informatie over Pearson MyLab is verderop op deze pagina te lezen.DoelgroepManagementvaardigheden kan gebruikt worden bij alle opleidingen in het hoger onderwijs waar de ontwikkeling van managementvaardigheden centraal staat. Het boek is met name geschikt voor opleidingen gericht op economie of management, en kan daarnaast bijvoorbeeld ook bij het vak Ondernemerschap gebruikt worden.Bron : http://www.pearsoneducation.nl


Book
Managementvaardigheden.
Author:
ISBN: 9789043018531 Year: 2013 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux


Book
Trainen van interpersoonlijke vaardigheden
Authors: ---
ISBN: 9043006963 Year: 2003 Publisher: Place of publication unknown Pearson

Nonverbal communication
Authors: ---
ISBN: 1281743119 9786611743116 160557192X 1933631171 9781605571928 Year: 2006 Publisher: [Place of publication not identified] [Electronic & Database Pub.]

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

How effective would your communication be if every other word you said was eliminated? (How...would...communication...if...other... you... was...?) Not very effective? Studies show that well over half of your message can be carried through nonverbal elements-your appearance, your body language, and the tone and pace of your voice. You could use powerful, clearly understood words; you could have excellent listening skills; you could be an expert with feedback...but if you don't understand nonverbal communication, your communication might be less effective than you would like. This 21-page E-report will help you understand how to create a powerful nonverbal message that will support your verbal content. You will learn how to interpret and use body language to deliver the message you intend and how to project a vocal quality that matches your message. Topics covered include: Five body language gestures Interpreting twelve gesture clusters Various ways to use body language Seven major vocal qualities Twelve common emotions communicated in voice qualities Five ways to develop an assured voiceAn awareness of the subtle nuances of body language and vocal behavior is critical if you want to be more aware of what you are communicating to others and what they are communicating to you. The payoff seems well worth the effort.


Book
Trainen van interpersoonlijke vaardigheden
Authors: ---
ISBN: 9789043013437 Year: 2007 Publisher: Amsterdam Pearson Prentice Hall

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

43013437

Writing skills for business
Authors: ---
ISBN: 1281743259 9786611743253 1605572063 1933631198 9781605572062 Year: 2006 Publisher: [Place of publication not identified] [Electronic & Database Pub.]

Training in interpersonal skills : tips for managing people at work
Authors: ---
ISBN: 0139280863 Year: 1996 Publisher: S.l. Prentice Hall

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Training in interpersonal skills : tips for managing people at work.
Authors: ---
ISBN: 0131481517 9780131481510 Year: 2006 Publisher: Upper Saddle River Pearson Education

Listing 1 - 10 of 20 << page
of 2
>>
Sort by