Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 10 --- businessplanning --- strategie --- Management --- Managementmodellen --- Organisatieleer --- Bedrijfsstrategieën --- Managementmodel --- Bedrijfsstrategie
Choose an application
Het zijn turbulente tijden. Organisaties zijn naarstig op zoek naar nieuwe markten of naar alternatieve manieren om binnen bestaande markten winstgevend te blijven. En vragen zich af hoe ze kunnen inspelen op veranderingen in hun omgeving. Want als je je niet voorbereidt op mogelijke koerswijzigingen, word je vandaag of morgen geconfronteerd met concurrenten die dat wel doen.Je kunt dus maar beter proactief verkennen wat de mogelijkheden zijn binnen je businessmodel. Dit boek komt met een praktisch en concreet model, dat dwars door alle sectoren en door alle soorten organisaties kan worden toegepast. Het helpt je om je businessmodel aan te scherpen of te vernieuwen en laat zien welke mogelijke consequenties dat heeft. Deze tweede herziene druk is voorzien van nieuwe voorbeelden uit de Nederlandse markt en behandelt nieuwe onderwerpen, zoals de samenhang tussen businessmodellen en merken. Daarmee biedt dit boek alle bouwstenen om te innoveren tot in het hart van je organisatie!Bron : http://www.bol.com
Management --- Managementmodel --- Organisatieleer --- Bedrijfsstrategie
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|