Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Veel werknemers zien op tegen een functionerings- of beoordelingsgesprek. Ze voelen zich op het matje geroepen, ondergaan het gelaten en hopen maar dat ze er goed vanaf komen. Met zo'n passieve houding laat je echter kansen liggen, want die gesprekken vormen wel de basis voor beslissingen over je toekomst. Je kunt je er dus maar beter goed op voorbereiden en opkomen voor je belangen. Want je hebt het recht om jouw standpunt uit te leggen en te verdedigen, en om zelf punten aan de orde te stellen. "Haal meer uit het functioneringsgesprek met uw baas" laat zien hoe je dat aanpakt. Hoe spreek je je leidinggevende aan als hij iets fout doet? Wat zeg je als je het niet eens bent met de kritiek van je baas? Wat als hij gelijk heeft? En hoe voorkom je dat een verschil van mening ontaardt in een conflict? Aan de hand van praktische voorbeelden komen verschillende gesprekstechnieken aan de orde die je helpen het gesprek tot een succes te maken, voor jezelf en voor de organisatie. Inhoudsopgave : 1 Uitgangspunten van het gesprek 2 De juiste mentaliteit 3 Voorkom misverstanden 4 De voorbereiding van het gesprek 5 Het gesprek 6 Het verbeteren van relaties en prestaties
Functioneringsgesprekken. --- Psycholinguistics --- Sociolinguistics --- Mass communications --- Personeelsbeleid --- 658.3 --- KBC0504 --- 643 Taalzorg --- #KVHA:Functioneringsgesprek --- #KVHA:Taalvaardigheid --- taalgebruik --- taal --- functioneringsgesprekken --- evaluatie --- HRM --- 367.2 --- *843 --- Functioneringsgesprek --- 658.3 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- human resources management --- personeelsbeleid, HRM --- Personeelsmanagement --- Gesprekstechnieken --- Managementvaardigheden --- Coaching --- Functioneringsgesprekken --- Gesprekstechniek
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|