Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (2)

EhB (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)


Resource type

book (2)


Language

Dutch (2)


Year
From To Submit

2002 (1)

2000 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Mediakeuze en reclamestrategie
Authors: --- ---
ISBN: 9076802106 Year: 2002 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Welke media moeten worden ingezet in een campagne? Mediumtypeselectie is een wezenlijk onderdeel van de mediastrategie. Het gaat daarbij om de vraag welke mediumtypen een optimale bijdrage leveren aan de specifieke communicatiedoelstellingen van een merk. In deze publicatie zijn de mogelijke communicatiedoelstellingen ingedeeld aan de hand van de reclamewerkingsmodellen van Giep Franzen. Deze werkingsmodellen, die elk een andere centrale doelstelling kennen, kunnen worden beschouwd als strategieën die ten grondslag liggen aan reclameboodschappen. In deze publicatie zijn deze modellen uitgebreid met de factor media. Op basis van literatuuronderzoek, expertinterviews en een analyse van praktijkcases is gekeken welke mediumtypen het best passen bij elk van de reclamewerkingsmodellen. Onderzocht zijn televisie, radio, dagbladen, tijdschriften, brievenbusreclame, buitenreclame, bioscoop en internet.


Book
Integrated marketing communications : een overzicht van het hoe, wat en waarom van IMC, met interviews uit de praktijk en case studies
Authors: --- ---
ISBN: 9076802033 Year: 2000 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 2 of 2
Sort by