Narrow your search

Library

UCLL (2)

Arteveldehogeschool (1)

KBR (1)

KU Leuven (1)

Odisee (1)

Thomas More Kempen (1)


Resource type

book (1)

dissertation (1)


Language

Dutch (2)


Year
From To Submit

2022 (1)

2017 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Reken Maar! verder 1 : oefenschrift C/D
Authors: --- ---
ISBN: 9789030697640 9789030697657 Year: 2022 Publisher: Wommelgem Van In

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Oefenschriften en extra Bingeloefeningen met verdiepende opdrachten. Leerlingen oefenen verder op reeds aangebrachte leerstof. Dat maakt dat ze hun eigen werk kunnen plannen, hierover reflecteren en doelgericht verder werken na de rekenles. De oefeningen zijn van een haalbaar niveau wat zelfstandig werk mogelijk maakt.> Zelfstandig aan de slag: verder oefenen op reeds aangebrachte leerstof.> Planmatig werken: met een eenvoudig planningsdocument plannen de leerlingen hun eigen werk. Aandacht voor zelfevaluatie en zelfreflectie.> Doelgericht werken: opdrachten worden als begrijpbare doelen geformuleerd en staan verzameld op het planningsdocument. Met één oogopslag volg je als leerkracht op aan welke doelen wordt gewerkt.> Haalbaar: leerlingen kunnen zelfstandig aan de slag zonder hulp van de leerkracht. Opdrachten zijn verbredend maar van een gemakkelijker niveau dan het verrijkingsaanbod.https://rekenmaar.be/nl/materiaal/reken-maar-verder


Dissertation
Co-teaching : 1 + 1 = 3 Een meerwaarde voor leerlingen en leerkrachten?
Authors: ---
Year: 2017 Publisher: Oude Luikerbaan UC Limburg : Oude Luikerbaan

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Co-teaching is een nieuwe onderwijsstijl die stilaan meer op de voorgrond komt. Ik heb acties en onderzoeken gedaan rond de verschillende verschijningsvormen/voor- en nadelen.

Keywords

Listing 1 - 2 of 2
Sort by