Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
We leven in een overgerationaliseerde zakelijke wereld. Koning spreadsheet, KPI' s en het geloof in een maakbare wereld domineren. Wij belichten in dit Bookazine daarom de andere kant van de medaille, die van het onbewuste en irrationele. In twaalf aansprekende verhalen vertellen we hoe organisaties zich op een natuurlijke wijze kunnen transformeren tot bezielde merkorganisaties.De verhalen geven naar analogie van De reis van de held van Joseph Campbell inzicht in de reis, welke merkorganisaties maken in de huidige logaritmisch versnellende context. Een reis in de buitenwereld welke volgens Carl Jung onlosmakelijk verbonden is met de reis naar binnen, naar de ziel van de organisatie, naar de wereld van het onbewuste en de archetypen. Een verhalenbundel over groei en verdieping van merkorganisaties als levend organisme.Een verademing tegenover de veelal verstikkende mechanische benaderingswijze.Bron : http://www.bol.com
Merkstrategie --- Merkbeleid --- Merk --- Creativiteit --- Verhaal --- Psychologie --- Reclamepsychologie
Choose an application
Applied marketing --- merkimago --- merken --- Marketing --- Merken --- Merkenmanagement --- Productmanagement --- Strategisch management --- Marketing. --- Merken. --- Merkenmanagement. --- Productmanagement. --- Strategisch management.
Choose an application
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|