Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Het boek bestaat uit twee delen. In het eerste deel komen twee vragen aan bod: wat hebben leekrachten en leerlingen nodig om te kunnen groeien, ofwel hoe kunnen ze prettig en interactief leren? En: hoe kunnen deze behoeften worden vervuld? De veilige klas beschrijft de hiervoor noodzakelijke vier vitale relaties: de relatie van de leerkracht met zichzelf, de relatie tussen de leerkracht en de leerling, het contact tussen leerlingen onderling en de relatie van de leerling met het leeproces. Het tweede deel levert u hiervoor het gereedschap. (Bron: www.stichtingdaimoon.org)
klassenmanagement --- Sociale vaardigheden kinderen --- klasmanagement (ler) --- geweldloze communicatie --- Verbondenheid --- Geweldloze communicatie --- Basisonderwijs --- 113035.jpg --- Klassenmanagement --- Sociale vaardigheden ; kinderen --- mondelinge communicatie --- sociale vaardigheden --- toegepaste psychologie --- non-verbale communicatie --- Psychology --- Didactics of social education --- Primary education
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|