Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Hedendaagse leiders worden geconfronteerd met een wereld waarin het ongekende de norm is. Waar men ook kijkt, overal om ons heen zien we het uitzonderlijke gebeuren: zakenkranten die het kapitalisme afschrijven, honderd jaar oude businessmodellen die van de ene op de andere dag irrelevant blijken te zijn, de klant die zijn macht laat gelden en social media die de wijze waarop wij communiceren radicaal veranderen. Zekerheden bestaan niet meer en het vertrouwen is broos. Gary Hamel beschrijft in Wat er nu toe doet waar het nieuwe management moet beginnen. Wat zijn de fundamentele kwesties die bepalen of jouw organisatie floreert of ten onder gaat in de komende jaren ? Hij identificeert vijf aandachtspunten: waarden, innovatie, aanpassingsvermogen, passie en ideologie. Hamel presenteert vervolgens een essentieel stappenplan voor managers die hun klanten willen blijven verbazen, bureaucratie willen bestrijden, de winstgevendheid willen vergroten en pionier willen zijn op het gebied van duurzaamheid. Kortom: het offensief willen kiezen en op veranderingen anticiperen.Bron : http://www.boekenbank.be
Sociology of policy --- Business management --- managementstromingen --- Management --- Verandering --- Veranderingsmanagement --- Duurzaam ondernemen --- Organisatiemanagement --- Organisatiestrategieën --- Marketingcommunicatie --- Organisatiestrategie
Choose an application
Social Sciences and Humanities. Management studies, Business Administration, Organizational Science --- Management studies, Business Administration, Organizational Science (General). --- Business management --- management --- Management --- Technological innovations --- Knowledge management --- Management Management --- Changement Verandering --- #KVHB:Management --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- kenniseconomie --- Managementmodellen --- Innovatie --- Trends --- Toekomstbeeldvorming --- Managementmodel --- Trend --- Toekomstvisie
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|