Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Polemology --- Russian Federation --- Aeronautics, Military --- Air power --- National security --- Luchtmacht. --- Veiligheidspolitiek. --- Decision making. --- Russia --- Decision making
Choose an application
This book examines Russia's external security policy under the presidencies of Vladimir Putin, Dmitry Medvedev and beyond. The Russian Federation has developed from a neglected regional power into a self-declared resurgent superpower. Russia's background in the former Soviet Union as well as close ties with the upcoming new powers of China and India served as spring-boards towards regaining an influential status in the world. Simultaneously, Moscow developed an assertive policy towards the West and unwilling neighbours, culminating in August 2008 in an armed conflict with Georgia. Reviewing this decade of Russian international security policy, this work analyses security documents, military reforms and policy actions towards friends and foes, such as the USA and NATO, to provide an assessment of the future security stance of the Kremlin. This book will be of much interest to students of Russian politics and foreign policy, European politics and Security Studies and IR in general.
National security --- Putin, Vladimir Vladimirovich, --- Medvedev, Dmitriĭ Anatolʹevich --- Russia (Federation) --- Military policy --- Foreign relations --- Military policy. --- Foreign relations. --- National securityRussia (Federation) --- Russia (Federation)Military policy. --- National security - Russia (Federation) --- Putin, Vladimir Vladimirovich, - 1952 --- -Medvedev, Dmitriĭ Anatolʹevich --- Russia (Federation) - Military policy --- Russia (Federation) - Foreign relations --- International relations. Foreign policy --- Polemology --- anno 2000-2009 --- anno 2010-2019 --- Russia
Choose an application
Medewerkers bepalen het succes van een organisatie! Een organisatie die het personeel werft en bindt, dat echt past bij haar missie, visie en cultuur, presteert aantoonbaar beter. Maar hoe doe je dat? Door te investeren in een sterk werkgeversmerk. En door te communiceren op een manier die het employer brand in al zijn facetten tot leven laat komen.Toch is er nog (te) weinig aandacht voor dit onderwerp. In dit vakboek vind je daarom alle informatie over employer branding en arbeidsmarktcommunicatie gebundeld. Je leert wat de rol is van het werkgeversmerk, hoe je het DNA van een merk ontdekt en hoe je met communicatie een plek verovert voor het employer brand in het brein van passende (potentiële) medewerkers. Het boek is bedoeld voor zowel HR- als communicatieprofessionals en dient als aanvulling op de vakliteratuur van relevante opleidingen. Bron : http://www.managementboek.nl
Arbeidsmarkt. --- Communicatie. --- Personeelswerving. --- Personeelsadvertenties. --- arbeidsmarkt --- Advertising. Public relations --- Labour market --- Industrial psychology --- marketingcommunicatie --- Business policy --- HRM (human resource management) --- Mass communications --- Personeelsselectie --- Personeelsadvertenties --- Arbeidsmarktcommunicatie --- personeelsbeleid --- Communicatiemanagement --- Bedrijfscommunicatie --- #KVHB:Arbeidsmarkt --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- #KVHB:Bedrijfscommunicatie --- 367.2 --- HRM --- bedrijfscommunicatie --- arbeidspsychologie --- organisatiepsychologie --- 331.4 --- 658.011 --- 331.6 --- 659.3 --- 659 --- 658.3 --- personeelsbeleid, HRM --- human resources management --- Arbeidsmarkt. Werkgelegenheid --- Bedrijfsbeleid --- Arbeids- en organisatiepsychologie --- Massacommunicatie --- Reclame. Public relations --- Arbeidsmarkt --- Bedrijfspsychologie --- organisatiecultuur --- employer brand --- bedrijfsimago --- communicatievaardigheden --- PXL-Business 2016 --- Employer branding --- Medewerkerstevredenheid --- Personeelswerving --- Monograph
Choose an application
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|