Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Je hebt een collega die vijandig is? een furieuze klant? een werknemer die verbitterd is. Hoe krijg je in dit soort lastige situaties mensen zo ver te doen wat je wilt? In Luisteren loont wordt onthuld hoe je tot iedereen kunt doordringen, zelfs wanneer productieve communicatie onmogelijk lijkt.Dit boek geeft effectieve tools en communicatietechnieken waarmee je de onbereikbare en soms onmogelijke mensen in je leven kunt benaderen. Met gedenkwaardige anekdotes, bruikbare inzichten en specifieke actiestappen is Luisteren loont de ultieme gids voor diegenen wiens carrière, gezondheid en geluk afhankelijk is van een goede omgang met anderen.
Mass communications --- Communicatieve vaardigheden --- Sociale vaardigheden --- Persoonlijkheid --- Communication Communicatie --- Conflits (gestion) Conflicthantering --- Conflicthantering --- Communicatie in organisaties --- Managementvaardigheden --- Psychologie --- Volwassene --- 431 --- emotionele intelligentie --- communicatie --- opleiding management --- formation management
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|