Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Geschiedenis --- Holocaust --- Genocide --- Wereldoorlog II --- Onderwijs --- Antisemitisme
Choose an application
10 interviews met persprofessionals ; alle persgroepen doorgelicht
Dagbladen --- Journalistiek --- Pers --- België. --- Vlaanderen. --- journalistiek --- mediaregies --- persbureaus --- Journalism --- media-industrie --- anno 1800-1999 --- Flanders --- Media --- 070 <493-17> --- 050 <493-17> --- #SBIB:309H1813 --- 694 Schrijvende pers --- 07 --- Vlaanderen --- 070 --- Media (Communicatiemedia) --- mediabeleid --- persberichten --- 092.6 --- Audax --- Cascade --- Code --- Concentra Media --- Geschiedenis --- Kranten --- Persgroep, de --- Roularta Media Group --- Sanoma Magazines Belgium --- Think Media --- Tijdschriften --- VUM Media --- Vrije Pers --- Pers ; Vlaanderen ; geschiedenis --- pers --- 050 <493-17> Tijdschriften. Periodieken. Serials--(werken over)--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- Tijdschriften. Periodieken. Serials--(werken over)--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- 070 <493-17> Pers. Nieuwsbladen. Magazines. Redaktie. Journalistiek--(algemeen)--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- Pers. Nieuwsbladen. Magazines. Redaktie. Journalistiek--(algemeen)--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- Geschiedenis en/of organisatie van het perswezen: algemeen en per land (met inbegrip van de rol van het perswezen in de ontwikkelingsproblematiek) --- Perswetenschappen --- krantenbedrijf, de pers --- Pers ; België --- 384 --- Gedrukte media --- Perswezen --- Sectorstudies --- Sectorstudie --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Reizen --- Ziekte --- Emigratie --- Vliegen (werkwoord)
Choose an application
Polemology --- Didactics of history --- Didactics of secundary education
Choose an application
Choose an application
De Holocaust was een keerpunt in de geschiedenis van de mensheid. Kennis over en begripvan de genocide op het Joodse volk en van de andere misdaden die door het naziregimewerden gepleegd, blijven van groot belang, ook nu nog.Wie we ook zijn en waar we ook wonen, lesgeven over deze universele geschiedenis kanleerlingen helpen om kritisch te leren nadenken over de oorzaken van genocide en over denoodzaak om wereldvrede en mensenrechten te koesteren om dergelijke wreedheden in detoekomst te voorkomen.Deze korte introductie geeft een beknopt overzicht van mogelijkheden om les te gevenen te leren over de Holocaust. Dit kan dienen als leidraad voor beleidsmakers, leerkrachtenen leerlingen in hun zoektocht naar wat genocide is, wat de oorzaken zijn en waarom hetbelangrijk is dat we ook vandaag nog blijven lesgeven over en leren van de Holocaust. (Bron: covertekst)
Choose an application
De Holocaust was een keerpunt in de geschiedenis van de mensheid. Kennis over en begripvan de genocide op het Joodse volk en van de andere misdaden die door het naziregimewerden gepleegd, blijven van groot belang, ook nu nog.Wie we ook zijn en waar we ook wonen, lesgeven over deze universele geschiedenis kanleerlingen helpen om kritisch te leren nadenken over de oorzaken van genocide en over denoodzaak om wereldvrede en mensenrechten te koesteren om dergelijke wreedheden in detoekomst te voorkomen.Deze korte introductie geeft een beknopt overzicht van mogelijkheden om les te gevenen te leren over de Holocaust. Dit kan dienen als leidraad voor beleidsmakers, leerkrachtenen leerlingen in hun zoektocht naar wat genocide is, wat de oorzaken zijn en waarom hetbelangrijk is dat we ook vandaag nog blijven lesgeven over en leren van de Holocaust. (Bron: covertekst)
Choose an application
393.7 --- België --- rechterlijke macht --- Proces --- Rechtspraak --- 390.8 --- Justitie . België --- Gerecht: België --- gerecht --- Didactics of social education --- PAV (project algemene vakken)
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|