Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
316.77 --- 37.03 --- 808.5 --- communicatie --- maatschappij --- mondelinge communicatie --- sociale communicatie --- spreekvaardigheid --- trainingen --- Communicatie --- communicatieleer --- Kunst of techniek van mondelinge expressie --- 007.1 --- Primary groups --- Mass communications --- Mondelinge communicatie.
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Mensen maken zich vaak zo druk over zichzelf dat zij niet opmerken wat er met anderen aan de hand is. Soms zijn ze zo nadrukkelijk aan het woord dat zij vergeten te luisteren. Contact met anderen kan een constante bron van frustratie zijn, maar ook het meest bevredigende dat een mens kan overkomen. Dit boek geeft heel precies, nuchter en lichtvoetig aan hoe u meer plezier kunt beleven aan gesprekken. Communiceren is een op het onderwijs toegespitse bewerking van het succesvolle boek Praten met plezier. Er zijn vijf hoofdstukken toegevoegd.
Communicatievaardigheden. --- lichaamstaal --- Personnel management --- onderhandelen --- communicatievaardigheden --- luisteren --- conflicthantering --- communicatie --- gesprekstechnieken --- Mass communications --- Communicatievaardigheden --- Communicatie --- E03058.jpg --- assertiviteitstraining --- sociale vaardigheden --- Communication Communicatie --- Communication orale Mondelinge communicatie --- Communication non verbale Non-verbale communicatie --- Conversation Gesprek --- Entretien (conversation) Onderhoud (gesprek) --- Assertivité Assertiviteit --- Conflits (gestion) Conflicthantering --- Négociation Onderhandeling --- 316.5 )* COMMUNICATIE --- communicatieve vaardigheden --- assertiviteit --- non-verbale communicatie --- gesprek --- onderhandeling --- 361.13 --- 007 --- #KVHB:Communicatie --- 316.77 --- sociologie --- communicatieleer --- Communicatieve vaardigheden
Choose an application
Hoe voer je een goed gesprek ? Hoe geef of ontvang je kritiek ? Hoe kun je echt luisteren ? Voor succesvol contact met anderen zijn bepaalde communicatievaardigheden onmisbaar. Gelukkig is communiceren te leren ! Met dit boek leer je contact maken, houden én verdiepen. Communiceren geeft je heldere inzichten in algemene communicatieve vaardigheden en opdrachten om mee te oefenen. De theorie is toegankelijk en toepasbaar op werk- en privésituaties. Dit boek helpt je om beter om te gaan met de mensen om je heen. Over de inhoud In Communiceren komen alle basisvaardigheden aan bod, zoals goede vragen stellen, non-verbaal communiceren, overtuigen en omgaan met conflicten. Het dekt de meest voorkomende situaties in de menselijke communicatie. Elk hoofdstuk sluit af met een samenvatting en opdrachten. Lezers reageren enthousiast op de prettige schrijfstijl: geen vakjargon, wel veel humor en voorbeelden. Nieuw in deze derde druk: uitgebreide aandacht voor sociale media en spreken in het openbaar. Bovendien is de complete tekst geactualiseerd. USP'sGebaseerd op bewezen, effectieve communicatietrainingenHelder en humoristisch geschreven Door laagdrempelige theorie geschikt voor studenten van alle hbo-opleidingenToepasbaar op werk- en privésituaties [aantal verkochte exemplaren eerste twee drukken?] Doelgroep Hbo-studenten. Het boek wordt gebruikt bij de studierichtingen Communicatie(systemen), Social Work, MWD, CMV, HRM, Verpleegkunde en Management in de zorg. Doe je een andere opleiding? Door de laagdrempelige opzet is het interessant voor elke hbo-student die gesprekstechnieken moet of wil leren. Bron : http://www.bol.com
Mass communications --- interpersonele communicatie --- sociale media --- onderhandelen --- conflicthantering --- Communicatieve vaardigheden --- Communicatie --- Communicatiemanagement --- Praktijk --- communicatie --- communicatievaardigheden --- gesprekstechnieken --- lichaamstaal --- 316.77 --- 007
Choose an application
Beschrijving van de diverse vormen van communicatie die zich voor kunnen doen in de dagelijkse omgang van mensen.
Choose an application
Communiceren geeft heldere inzichten in algemene communicatievaardigheden. Alle basisvaardigheden komen in het boek aan bof, zoals goede vragen stellen, non-verbaal communiceren, overtuigen en omgaan met conflicten.
Mass communications --- interpersonele communicatie --- sociale media --- onderhandelen --- conflicthantering --- Communicatieve vaardigheden --- Communicatie --- Communicatiemanagement --- Praktijk --- PXL-Central Office 2018 --- communicatie --- communicatievaardigheden --- gesprekstechnieken --- lichaamstaal --- 316.77 --- 007
Choose an application
Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek. Heel weinig mensen zijn volleerd in het leggen van contacten, het voeren van een goed gesprek en het verdiepen van relaties. Gelukkig is communiceren te leren! Voor succesvol contact met anderen heb je namelijk bepaalde communicatievaardigheden nodig. Dit boek leert je om contact te maken, te houden én te verdiepen. ‘Communiceren’ geeft heldere inzichten in algemene communicatievaardigheden. Alle basisvaardigheden komen in het boek aan bod, zoals goede vragen stellen, non-verbaal communiceren, overtuigen en omgaan met conflicten. De theorie is toegankelijk geschreven en toepasbaar op werk- en privésituaties. Elk hoofdstuk sluit af met een samenvatting en opdrachten. Deze vierde druk is geheel herzien en geactualiseerd. Bij deze druk hoort de website www.communiceren4edruk.nl met veel extra oefeningen, video’s en verschillende interactieve rollenspellen over o.a. omgaan met conflicten en feedback geven. Het boek is geschikt voor studenten in het hoger onderwijs die een opleiding volgen waarbij gesprekstechnieken een belangrijke competentie zijn voor de toekomstige beroepspraktijk.
Mass communications --- interpersonele communicatie --- sociale media --- onderhandelen --- conflicthantering
Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|