Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Steve Jobs was een visionaire en legendarische ondernemer. Zijn slogan 'Think different' is meer dan een marketingkreet, het is een manier van leven en werken. Maar je hoeft niet bij Apple te werken om van zijn voorbeeld te kunnen leren!De innovatieve aanpak van Jobs en Apple kan voor iedereen werken. In dit boek, een bestseller in de VS, onthult Carmine Gallo de zeven succesvolle principes die Steve Jobs toepaste in zijn eigen leven en werk. Gallo baseerde zich daarvoor op honderden interviews met Apple-medewerkers en op eigen onderzoek.Met dit boek leer je anders kijken naar je eigen verhaal, je visie - en ook naar je carrière, je klanten en je merk.Bron : http://www.bol.com
Breakthroughs [Technological ] --- Changements technologiques --- Creatief denken --- Creative thinking --- Développement technologique --- Innovaties [Technologische ] --- Innovations [Industrial ] --- Innovations [Technological ] --- Innovations industrielles --- Innovations techniques --- Innovations technologiques --- Mutations technologiques --- New products --- Nieuwe produkten --- Nieuwigheden [Technological ] --- Nouvelle technologie --- Nouvelles techniques --- Nouvelles technologies --- Pensée créatrice --- Produits nouveaux --- Progrès technique --- Réussite professionnelle --- Succes in zaken --- Success in business --- Succès dans les affaires --- Succès en affaires --- Succès professionnel --- Technical innovations --- Technological breakthroughs --- Technological change --- Technological innovations --- Technologies nouvelles --- Technologische innovaties --- Technologische nieuwigheden --- Zakendoen [Succes in ] --- Innovatie --- Veranderingsmanagement --- Creativiteit --- Managementvaardigheden --- Jobs, Steve --- Musiceren
Choose an application
Adviezen om mensen te inspireren, zakelijk zowel als privé, door het vertellen van verhalen.
Cognitive psychology --- Psycholinguistics --- Pragmatics --- Advertising. Public relations --- Mass communications --- Storytelling --- Business presentations --- Oral communication --- Transformational leadership --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Schrijfvaardigheid --- #KVHA:Storytelling --- Marketingcommunicatie --- Managers --- Bedrijfscommunicatie --- Social psychology --- Product strategy --- storytelling --- marketingcommunicatie --- consumentenmarketing --- productstrategie
Choose an application
Introduction: What the World Needs Now Is More Jobs Steve JobsChapter 1 What Would Steve Do? 1 Principle 1 Do What You Love Chapter 2 Follow Your Heart Chapter 3 Think Differently About Your Career Principle 2 Put a Dent in the Universe Chapter 4 Inspire Evangelists Chapter 5 Think Differently About Your Vision Principle 3 Kick-Start Your Brain Chapter 6 Seek Out New ExperiencesChapter 7 Think Differently About How You Think Principle 4 Sell Dreams, Not Products Chapter 8 See Genius in Their Craziness Chapter 9 Think Differently About Your Customers Principle 5 Say No to 1,000 Things Chapter 10 Simplicity Is the Ultimate Sophistication Chapter 11 Think Differently About Design Principle 6 Create Insanely Great Experiences Chapter 12 We're Here to Help You Grow Chapter 13 Think Differently About Your Brand Experience Principle 7 Master the Message Chapter 14 The World's Greatest Corporate Storyteller Chapter 15 Think Differently About Your Story One More Thing...Don't Let the Bozos Get You Down
New products --- Creative thinking --- Technological innovations --- Success in business --- Jobs, Steven, --- New products. --- Creative thinking. --- Technological innovations. --- Success in business. --- Jobs, Steve, --- AA / International- internationaal --- 650 --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- Jobs, steven --- New product development --- NPD (Marketing) --- Product development --- Products, New --- Commercial products --- Industrial design --- Creative thinking (Education) --- Creative ability --- Thought and thinking --- Breakthroughs, Technological --- Innovations, Industrial --- Innovations, Technological --- Technical innovations --- Technological breakthroughs --- Technological change --- Creative ability in technology --- Inventions --- Domestication of technology --- Innovation relay centers --- Research, Industrial --- Technology transfer --- Business --- Business failures --- Creative ability in business --- Prediction of occupational success --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Jobs, Steven Paul, --- Jiabosi, --- Jia, Bosi, --- 賈伯斯, --- Jobs, Steve, - 1955-2011
Choose an application
TED is een wereldwijd fenomeen dat de beste sprekers ter wereld bij elkaar brengt. De TED-talks zijn online al meer dan een miljard keer bekeken en ze zijn vrijwel zonder uitzondering boeiend en inspirerend. TED is uitgegroeid tot dé standaard voor spreken in het openbaar. Maar wat maakt die presentaties nu zo bijzonder ?Communicatiecoach en bestsellerauteur Carmine Gallo analyseerde honderden TED-talks en interviewde de populairste TED-sprekers, onder wie Brené Brown, Ken Robinson en Susan Cain. Hij sprak talloze toponderzoekers op het gebied van psychologie, communicatie en neurowetenschap. Uit al die gesprekken kwamen verrassende inzichten naar voren en Gallo ontdekte negen ingrediënten die alle succesvolle TED-presentaties gemeen hebben. Hij ontwikkelde een stapsgewijze methode die iedereen kan volgen om zelf een overtuigende presentatie te geven die het publiek zal bijblijven. En dat is in de 21ste eeuw een onmisbare vaardigheid die je in staat zal stellen je doelen te verwezenlijken..Bron : http://www.managementboek.nl
Spreekvaardigheid. --- Spreken in het openbaar. --- mondelinge expressie --- mondelinge communicatie --- spreken in het openbaar --- public speaking --- spreken --- Presentaties ; ondernemingen --- Mondelinge communicatie --- Business communication --- PXL-Central Office 2016 --- communicatievaardigheden --- TED: Technology, Entertainment, Design --- Presentaties --- Spreken in het openbaar --- Communicatie --- Communicatieve vaardigheden --- spreken voor publiek --- communicatie --- Presentatie
Choose an application
Business communication. --- Business presentations. --- Jobs, Steve, --- 658.8 --- AA / International- internationaal --- 650 --- 659 --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- Publicity. Information work. Public relations --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Business presentations --- Business communication --- Présentations (Affaires) --- Communication dans l'entreprise --- Présentations (Affaires) --- Presentations, Business --- Administrative communication --- Communication, Administrative --- Communication, Business --- Communication, Industrial --- Industrial communication --- Communication --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Jobs, Steven Paul, --- Jiabosi, --- Jia, Bosi, --- 賈伯斯,
Choose an application
Gids voor spreken in het openbaar, gebaseerd op de wetenschappelijke analyses van honderden TED (Technology, Entertainment, Design) presentaties en interviews met TED sprekers. In 'Spreek als TED' onthult Carmine Gallo de verrassende inzichten die hij kreeg nadat hij honderden TED-talks analyseerde en de populairste TED-sprekers, onder wie Brené Brown, Ken Robinson en Susan Cain, interviewde. Hij sprak ook talloze toponderzoekers op het gebied van psychologie, communicatie en neurowetenschap. Zo ontdekte Gallo negen ingrediënten die alle succesvolle TED-talks gemeen hebben. Hij ontwikkelde een stapsgewijze methode die iedereen kan volgen om zelf een overtuigende presentatie te geven die het publiek zal bijblijven.
mondelinge communicatie --- 007.1 --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Spreekvaardigheid --- mondelinge expressie --- spreken in het openbaar --- spreken --- Mass communications --- Massacommunicatie
Choose an application
In "Vijfsterrencommunicatie' laat Carmine Gallo zien hoe je anderen overtuigt van de waarde van jouw idee, hoe je grote groepen inspireert en hoe je je ontwikkelt van "good naar great', zodat jouw vijfsterrenkwaliteiten duidelijk over het voetlicht komen. Overtuigingskracht is niet langer een "soft skill'. Het vermogen om anderen te overtuigen en hen tot actie aan te zetten is misschien wel de belangrijkste en meest onderscheidende vaardigheid voor de professional van vandaag.Voor "Vijfsterrencommunicatie' sprak Gallo met neurowetenschappers, economen, historici, miljardairs en leiders van bedrijven als Google, Nike en Airbnb, die naar eigen zeggen hun succes te danken hebben aan hun excellente communicatieve vaardigheden. Openhartig delen ze wat zij doen om onze aandacht te vangen, onze fantasie te prikkelen en uiteindelijk onze dromen te beïnvloeden.Bron : http://www.bol.com
Mass communications --- persuasieve communicatie --- Communicatie --- Communicatieve vaardigheden --- Beïnvloeding --- Spreken in het openbaar --- Gesprekstechnieken --- Bedrijfscommunicatie --- Argumenteren --- Gesprekstechniek
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Creative ability in technology --- Success in business --- New products --- Organizational change --- Creative ability in business --- Apple computer --- Créativité en technologie --- Succès dans les affaires --- Produits nouveaux --- Changement organisationnel --- Créativité dans les affaires --- Apple (Ordinateur) --- Jobs, Steve,
Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|