Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
In dit boek leer je hoe je met het programma Scratch je computer kunt laten doen wat jij wilt. Stap voor stap leer je hoe je een computerprogramma maakt, net zo makkelijk alsof je een blokkentoren bouwt. Je leert hoe je de computer opdrachten geeft waarmee hij precies doet wat jij wil. Je leert hoe je poppetjes op het scherm laat bewegen, hoe ze geluid kunnen maken, en hoe ze kunnen reageren op wat jij doet. Voor je het weet heb je je eigen tekenfilm of spelletje gemaakt!
525.5 --- computers --- Scratch --- programmeren --- Programmeertalen ; afzonderlijk --- KATOR --- Programming --- programmeren (informatica) --- Computer. Automation --- lager onderwijs 3de graad (doelgroep) --- PXL-Education 2018 --- basisonderwijs --- informatica in het onderwijs --- informatica toepassingen
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|