Narrow your search

Library

UAntwerpen (6)

Hogeschool Gent (4)

KU Leuven (4)

UGent (4)

KBR (3)

Arteveldehogeschool (2)

Odisee (2)

PXL (2)

EhB (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

More...

Resource type

book (12)


Language

Dutch (12)


Year
From To Submit

2023 (1)

2015 (1)

2010 (1)

2002 (1)

2000 (1)

More...
Listing 1 - 10 of 12 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Retail-reclame
Author:
Year: 1985 Publisher: Deventer : Kluwer,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Retail-reclame
Author:
Year: 1985 Publisher: Deventer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Retail-reclame
Author:
Year: 1985 Publisher: Deventer Antwerpen Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Publicité --- Reclame.


Book
Retail-reclame
Author:
Year: 1985 Publisher: Deventer Kluwer Bedrijfswetenschappen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Reclame --- Detailhandel


Book
Top cases uit de Nederlandse marketing: strategie en resultaat
Authors: ---
ISBN: 9020714538 Year: 1986 Publisher: Leiden

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Marketing --- Netherlands --- Marketing.


Book
Marketingcommunicatiestrategie : reclame, public relations, sponsoring, promoties, directmarketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen, tentoonstellingen, geïntegreerde communicatie.
Authors: ---
ISBN: 9789001782559 Year: 2010 Publisher: Groningen : Noordhoff,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De wereld van de marketingcommunicatie verandert voortdurend. Marketingcommunicatiestrategie slaagt erin om te midden van al die veranderingen marketingcommunicatie een fundament te geven. Dit door middel van een doordacht stappenplan en inzichten die gebaseerd zijn op feiten. Na een inleiding in het vakgebied komen in Marketingcommunicatiestrategie systematisch alle marketingcommunicatie-instrumenten en de bijbehorende media aan bod. Vervolgens leert de student een afgewogen mix samen te stellen. Naast reclame worden sponsoring, PR, promoties, direct marketing, persoonlijke verkoop en winkelcommunicatie besproken, waarbij het belang van sterke merken een terugkerend thema is. Het boek is met name geschikt voor studenten van opleidingen in het hoger economisch en communicatieonderwijs.Wat is nieuw in de zevende editie van Marketingcommunicatiestrategie ?Deze zevende editie van Marketingcommunicatiestrategie is volledig geactualiseerd. Het stappenplan is aangepast en er is een nieuw merkmodel opgenomen. Verder bevat het een nieuwe visie op de veranderde consument, op de mediamix en op onderzoek. De online ontwikkelingen staan niet meer in een apart hoofdstuk, maar zijn nu geïntegreerd verwerkt in het boek. Ook wordt dieper ingegaan op de nieuwe ontwikkelingen en onderzoek naar de werking van communicatie. Het boek is ook verkrijgbaar als e-book.Online ondersteuningOp de bijbehorende site is veel aanvullend studie- en oefenmateriaal te vinden voor zowel docenten als studenten. Docenten kunnen ook gebruikmaken van Toets-op-maat voor het samenstellen van toetsen.Bron : http://ho.noordhoff.nl


Book
Marketingcommunicatiestrategie : reclame, public relations, sponsoring, promoties, directmarketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen, tentoonstellingen, geïntegreerde communicatie.
Authors: ---
ISBN: 9020731653 Year: 2002 Publisher: Groningen Stenfert Kroese


Book
Marketing-communicatiestrategie : Reclame / Public Relations / Sponsoring / Promoties / Direct-Marketingcommunicatie / Winkelcommunicatie / Persoonlijke verkoop / Beurzen en Tentoonstellingen / Geïntegreerde communicatie
Authors: ---
ISBN: 9020728571 Year: 2000 Publisher: Leiden Educatieve Partners Nederland


Book
Marketingcommunicatiestrategie : reclame, public relations en voorlichting, sponsoring, promoties, direct marketing, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, evenementen, online marketingcommunicatie, geïntegreerde communicatie
Authors: --- ---
ISBN: 9789001022754 Year: 2023 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 12 << page
of 2
>>
Sort by