Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (1)


Resource type

book (1)


Language

Dutch (1)


Year
From To Submit

2012 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Book
Klantropologie : groot denken, klein doen
Author:
ISBN: 9789055948789 Year: 2012 Publisher: Schiedam Scriptum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De mens achter de klant houdt niet van zoeken maar van vinden. De mens achter de klant wil online en offline fatsoenlijk te woord gestaan worden. Hij betaalt voor een goed product en een goede dienstverlening, en als er onverhoopt iets misgaat, wil hij snel geholpen worden. Dat lijkt een open deur, maar die deur blijkt in de praktijk zo dicht te zitten als het maar kan. Zeg nou zelf, hoe vaak voel jij je als mens achter de klant serieus genomen en hoe vaak neem jij de mens achter jouw klant serieus ?Op basis van haar eigen klantervaringen en haar werkervaring heeft Jacqueline Fackeldey een werkwijze ontwikkeld die zij klantropologie noemt; een werkwijze die bestaat uit de stappen "Kijk, luister en huiver", "Knippen en plakken", "Kaartlezen en padvinden" en "Groot denken, klein doen". Met veel voorbeelden in woord en beeld laat zij zien hoe het niet moet c.q. hoe het beter en klantvriendelijker kan. Een prikkelend boek voor iedereen die innovatiekriebels heeft en klantgericht wil gaan werken, maar nog niet weet hoe daarmee te beginnen en hoe zijn organisatie daarin mee te krijgen.Bron : http://www.scriptum.nl

Listing 1 - 1 of 1
Sort by