Listing 1 - 10 of 125 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Multidisciplinary organizations --- world's fairs --- historic monuments --- historic preservation --- Conservation. Restoration --- anno 1910-1919 --- Ghent --- Gent --- 71(493) --- Stedenbouw. Ruimtelijke ordening ; België --- Ghent (Belgium) --- Historic buildings --- Conservation and restoration --- History --- Pictorial works --- Buildings, structures, etc. --- monument, standbeeld. --- restauratie. --- Wereldtentoonstelling 1913 (Gent). --- Belfort (Gent). --- Stadhuis (Gent). --- Gravensteen (Gent). --- Lakenhalle (Gent). --- Sint-Jorishof (Gent). --- Groot-Vleeshuis (Gent). --- Sint-Niklaaskerk (Gent). --- Vismijn (Gent). --- Gent. --- world's fairs [exhibitions]
Choose an application
Multidisciplinary organizations --- world's fairs --- historic monuments --- repairing --- Conservation. Restoration --- anno 1910-1919 --- Ghent --- Gravensteen (Gent) --- Conservation and restoration --- Ghent (Belgium) --- Historic buildings --- World's Fair (1913: Gent) --- Buildings --- Buildings, structures, etc. --- Monumentenzorg --- Gent --- Architectuur --- Geschiedenis --- Wereldtentoonstelling (Gent 1913) --- world's fairs [exhibitions]
Choose an application
Al te vaak wordt in de marketingwereld een perspectief gehanteerd dat erg merk- en organisatiegeoriënteerd is. Waarna men zich de vraag stelt waarom iets niet aanslaat. De reden is simpel: omdat het niet boeit. Omdat er niemand op zit te wachten.Het vertellen van verhalen is een kunst, maar wel een die ook in het bedrijfsleven een rol kan spelen. Verhalen maken content duidelijker, brengen organisaties onder de aandacht, maken een merk tastbaar. Als je weet hoe het concept te gebruiken, vormt Storytelling een haast onmisbaar instrument in een modern marketingarsenaal.Via voorbeelden en inzichten uit de praktijk maakt de auteur duidelijk hoe rijk de techniek wel kan zijn en wat ze kan bijdragen aan de marketing van merken en organisaties. Kernbegrippen en basistechnieken worden geïllustreerd, minder voor de hand liggende maar belangrijke aspecten komen uitvoerig aan bod. In Storytelling bundelt de auteur meer dan twee decennia ervaring in marketing, communicatie en copywriting in een vlot leesbaar geheel dat geen enkel aspect van storytelling voor bedrijven onbesproken laat: van personages tot doelpubliek, van basisplots tot social media
Marketing --- Storytelling. --- Communicatie. --- Communication externe Externe communicatie. --- Marketing Marketing. --- merkenbinding. --- marketing --- business marketing --- storytelling --- merkimago --- Mass communications --- Reclame --- Copywriting --- Marketingcommunicatie --- Stratégie de marque --- Storytelling --- Economic aspects --- Massacommunicatie --- 658.8 --- merkenbinding --- marketing, verkoop, distributie --- Marketing Marketing --- Communication externe Externe communicatie --- Marketing : communicatiestrategieën --- PXL-Media & Tourism 2015 --- marketingcommunicatie --- communicatiewijze --- sociale media --- 369.1 --- merken --- marketingstrategieën --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Merkstrategieën --- Merken --- Marketingstrategieën --- Sociale media --- Verhalen --- Communicatie --- Organisatieleer --- Merkstrategie --- Merk --- Marketingstrategie --- Verhaal --- Financiewezen
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 10 of 125 | << page >> |
Sort by
|