Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Hoe beleven gekleurde leerkrachten het om in een overwegend wit team te werken? Wat zijn de reacties van kinderen, zowal 'witte' als 'zwarte'? Welke meerwaarde brengt een allochtone leerkracht in op een school? Hoe gaan opleidingen met allochtone studenten om? Hoe geven zij vorm aan intercultureel onderwijs? (Bron: covertekst)
Educational sciences --- onderwijs --- allochtonen --- Allochtone leraren --- Allochtone studenten --- Lerarenopleiding --- 450.9 --- 042011.jpg --- Multicultureel onderwijs --- Allochtonen --- Intercultureel onderwijs --- Onderwijs --- Opleidingen --- Leraren --- Allochtoon --- Autochtoon --- Opleiding --- Leraar --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Directie --- Arbeidsmarkt --- Sport --- Persoon met een migratieachtergrond --- Allochtonen. --- Leerkrachten. --- Pedagogische academies. --- Basisonderwijs. --- Nederland.
Choose an application
Sociology of minorities --- Educational sciences --- Netherlands
Choose an application
'Gewoon voor de klas' is het eindrapport van een onderzoek naar de ervaringen van Brabantse leerkrachten en pabostudenten met een dubbele culturele bagage. Het rapport is een vlot leesbaar boekje. Eén conclusie springt er meteen uit: leraren met een dubbele culturele bagage zijn nodig.
Choose an application
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|