Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Probleemgestuurd onderwijs vereist voor toetsing een andere dan de traditionele aanpak. Deze uitgave geeft inzicht in de wijze waarop toetsing in probleemgestuurd onderwijs kan worden aangepakt. Het bevat een overzicht van de huidige inzichten uit wetenschappelijk onderzoek en gaat in op de ontwikkelingen op het gebied van nieuwe toetsvormen. Ook geven de auteurs een aantal adviezen voor de opzet van een toetsprogramma. Toetsing in probleemgestuurd onderwijs biedt nuttige informatie voor een ieder die zich verder in de toetsproblematiek wil verdiepen. 1. PGO en toetsing; 2. Kenmerken van PGO; 3. Ontwikkeling in toetsvormen; 4. Voorbeelden van toetsvormen; 5. Toetsing als integraal programma; 6. Naar een ideaal toetsprogramma; 7. Vijf basisvragen
Evaluatietechnieken --- Probleemgestuurd leren. --- Onderwijs. --- evaluatie (onderwijs) --- examens --- HO (hoger onderwijs) --- Didactic evaluation --- Didactics of higher education --- PGO (probleemgestuurd onderwijs) --- Research on teaching --- Higher education --- Hoger onderwijs ; didactiek --- Probleemgestuurd onderwijs --- probleemgestuurd onderwijs --- toetsen --- 489 --- 489.4 --- 489.54 --- Evaluatie --- Hoger onderwijs --- Toetsing --- evaluatie --- hoger onderwijs --- 489.4 )* Didactiek hoger onderwijs --- toetsvormen --- 371.26 --- 371.39 --- Examens --- Hoger onderwijs: probleemgestuurd onderwijs --- Hoger onderwijs; algemeen --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Examens (hoger onderwijs) --- 378 --- 371.3 --- 371.21 --- studietoetsing --- Probleemgestuurd leren --- Toetsen --- Toets
Choose an application
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|