Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Leraar zijn is geweldig, maar niet elke dag even gemakkelijk. Hoe gaat u om met een boze of verdrietige leerling of met een klas die niet vooruit te branden is? Door buiten de les regelmatig te oefenen met lastige, veel voorkomende situaties en te reflecteren op uw eigen gedrag, kunt u (meer) grip krijgen op de uitdagingen van het lesgeven. Het Spel van Lesgeven biedt een schat aan praktische oefeningen die u leren hoe u het beste kunt omgaan met verschillende situaties en leerlingen.Bron: https://www.cps.nl/publicaties-uitgeverij/1401/alle-boeken/2216/het-spel-van-lesgeven
Teacher education. Teacher's profession --- lerarenbegeleiding --- spellen --- vaardigheden --- leraren --- coachen --- lesgeven --- didactische principes --- 454.2 --- Spellen --- Lesgeven --- Leraren --- Onderwijskunde --- onderwijsstrategieën --- didactiek --- educatieve spellen --- #PBIB:+110.10 --- Didactische principes --- Klasmanagement --- pedagogisch handelen --- Onderwijsstrategieën --- Leraren (Kleuterleid(st)ers, Leerkrachten, Onderwijzers) --- Onderwijs : Didactiek : Algemeen --- Games --- Lerarenbegeleiding --- Beginnende leraren --- Klassenmanagement --- Secundair onderwijs --- Beroepssecundair onderwijs --- 3e graad lager onderwijs --- Klasklimaat --- Motivatie --- Reflectie --- Relatie leraar - leerling --- Leraar --- Beginnende leraar --- Klassfeer --- Reflectie (onderdeel leerproces) --- Internationalisering --- Onderwijs --- Directie --- Gedrag --- Situatiekaart (casus)
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|