Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
In De participatiegetuigen? de praktijk aan het woord verzamelt Philippe De Vries ervaringen vanop het terrein. Mensen die vanuit hun professionele functie dagelijks worstelen met de uitdagingen van het participeren in België en Nederland. Het boek bevat interviews met bestuurders, ambtenaren en experten. Hun ervaringen worden gestaafd met sprekende voorbeelden, kritische bedenkingen en tips. Dit boek vertelt niet het zoveelste 'hip hip hoera participatie' -verhaal, maar gaat in op de onvoorziene uitdagingen en soms conflicterende belangen bij het opzetten, uitvoeren en opvolgen van participatietrajecten. Deze getuigenissen zijn een inspiratiebron voor iedereen die van dichtbij of veraf te maken heeft met participatie.
Hulpverlenging ; inspraak. --- politieke participatie --- Community organization --- Political sociology --- participatie --- Belgium --- Netherlands --- 420 Lokale overheden. Algemeen --- participatie, maatschappelijke --- 301.17 --- Sociologie van de politiek --- Sociologie van de samenlevingsopbouw --- Nederland --- België --- Participatie --- Participatiemaatschappij --- Betrokkenheid --- Leerprocessen --- Medezeggenschap --- Cocreatie --- Meningsvorming --- Expertises --- Ambtenaren --- Burgerschap --- Leerproces --- Expertise --- Ambtenaar --- Leiderschap
Choose an application
In deze publicatie combineren auteurs Philippe De Vries en Maarten Debecker de theorie en de praktijk van strategische communicatie. Ze confronteren visies en modellen met praktische inzichten en hun eigen ervaring.Verschillende domeinen van strategische communicatie komen in dit boek aan bod: van stakeholdermanagement over crisiscommunicatie tot pers- en mediastrategieën. Elk hoofdstuk vertrekt vanuit een theoretische achtergrond. Deze theorie wordt daarna vertaald en toegepast op de praktijk. Afronden doet elk deel met een interview.n deze publicatie combineren auteurs Philippe De Vries en Maarten Debecker de theorie en de praktijk van strategische communicatie. Ze confronteren visies en modellen met praktische inzichten en hun eigen ervaring.Verschillende domeinen van strategische communicatie komen in dit boek aan bod: van stakeholdermanagement over crisiscommunicatie tot pers- en mediastrategieën. Elk hoofdstuk vertrekt vanuit een theoretische achtergrond. Deze theorie wordt daarna vertaald en toegepast op de praktijk. Afronden doet elk deel met een interview.https://politeia.be/nl/publicaties/267683-later+word+ik+strateeg
Strategisch management --- Communicatiemanagement --- Organisatieleer --- Veranderingsmanagement --- Marketingcommunicatie --- Crisiscommunicatie --- Interne communicatie --- Media --- Persbericht --- Visie --- Praktijkervaring --- 695 Communicatie --- Change management --- Pers --- books --- Communication --- Strategic planning
Choose an application
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|