Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
8 p.
#GBIB:CBMER --- Management --- Organisatieleer --- Kwaliteitszorg --- Integrale kwaliteitszorg --- #GBIB:CBMER.
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Een adellijke jongeman schakelt een oude vrouw in om de liefde van zijn aanbedene te winnen.
Spanish literature --- Literatur. --- Spanisch. --- Spanish literature.
Choose an application
Dit boek is geschreven voor iedereen die bij kinderen het wetenschappelijk denken en redeneren wil stimuleren en daarbij het Wetenschap- en Techniekonderwijs vorm wil geven. Kinderen aan het denken zetten, dat is het hoofddoel dat de auteurs met hun aanpak rond Leren Onderzoeken willen bereiken. Kinderen laten ontdekken dat ze via onderzoek hun wereld kunnen vergroten. Daarom past de aanpak zeer goed bij het onderwijs dat aan meer- en hoogbegaafde leerlingen gegeven wordt. Leerlingen leren in zeven stappen vragen en problemen op het gebied van Wetenschap en Techniek onderzoekend te benaderen. Met behulp van dit boek bent u in staat een belangrijk deel van het Wetenschap- en Techniekonderwijs op de basisschool te vullen. Het bevat handleidingen, reikt achtergrondinformatie aan en geeft aanwijzingen voor het samenstellen van lessen en leerlijnen.
471.43 --- Onderwijsleermiddelen (Leermiddelen) --- Techniek --- 476.5 --- hoogbegaafde kinderen --- Leerlijnen(Groeilijnen) --- Technologische opvoeding --- onderzoekend leren --- wetenschap en techniek --- technologische opvoeding --- wetenschap --- Wereldoriëntatie --- Natuurkennis --- Schoolbooks - Didactic material --- Lager onderwijs --- Onderzoekend leren --- Redeneren --- Hoogbegaafde kinderen --- Denken --- Onderzoeksvaardigheden --- Wetenschappen --- Techniek (wetenschap) --- Hoogbegaafdheid --- Onderzoeksvaardigheid --- Wetenschap --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Geschiedenis --- Voorlichting
Choose an application
El sentido arcano del mensaje poético de la Tragicomedia de Calisto y Melibea ha quedado siempre revestido por un halo de misterio para sus lectores. Henk de Vries consiguió descubrir en el acróstico de los versos introductorios al drama, el famoso "El bachjler Fernando de Roias acabó la Comedia de Calysto y Melybea e fve nascjdo en la Puebla de Montalván", la clave para una exégesis de la composición numerológico-simbólica de la obra.Precedido de un análisis preliminar sobre principios numerológicos y estructuras numéricas en otras obras medievales, este pormenorizado estudio de la organización oculta de La Celestina permite a De Vries presentar una originalísima contribución al debate sobre algunas de las cuestiones más controvertidas en la crítica celestinesca. ¿Era Fernando de Rojas un cristiano nuevo judaizante, adversario de la Iglesia, o más bien un creyente ortodoxo que, inspirado en ideales sociales, pretendía dirigir una severa crítica contra la relajada moral de ciertas clases ociosas en la sociedad de su tiempo?
Drama --- Spanish literature --- Rojas, de, Fernando --- anno 500-1499 --- Numerology in literature. --- Rojas, Fernando de, --- Celestina (Rojas, Fernando de).
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|