Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Heeft u zich ook al afgevraagd op welke manier u leerlingen beter kan betrekken bij de evaluatie van een schrijfvaardigheidsopdracht? Of betwijfelt u of uw evaluatie wel reproduceerbaar genoeg is en voldoet aan alle criteria van een goede evaluatie? In dit onderzoek wordt een nieuwe evaluatiemethode voorgesteld, dewelke komaf maakt met deze veelvoorkomende problemen bij de evaluatie van de schrijfvaardigheid. Door middel van diverse enquêtes en een onderzoek naar de vijf belangrijkste criteria van de schrijfvaardigheidsevaluatie – betrokkenheid, transparantie, eerlijkheid, verantwoording en reproduceerbaarheid – wordt een innoverende en vernieuwende evaluatiemethode ontworpen en geïntroduceerd. SDE, ofwel staafdiagramevaluatie, staat voor een verhoging van de reproduceerbaarheid, de betrokkenheid en zelfs de motivatie van de leerlingen. Kortom, een nieuwe manier van evalueren!
Choose an application
Heeft u zich ook al afgevraagd op welke manier u leerlingen beter kan betrekken bij de evaluatie van een schrijfvaardigheidsopdracht? Of betwijfelt u of uw evaluatie wel reproduceerbaar genoeg is en voldoet aan alle criteria van een goede evaluatie? In dit onderzoek wordt een nieuwe evaluatiemethode voorgesteld, dewelke komaf maakt met deze veelvoorkomende problemen bij de evaluatie van de schrijfvaardigheid. Door middel van diverse enquêtes en een onderzoek naar de vijf belangrijkste criteria van de schrijfvaardigheidsevaluatie – betrokkenheid, transparantie, eerlijkheid, verantwoording en reproduceerbaarheid – wordt een innoverende en vernieuwende evaluatiemethode ontworpen en geïntroduceerd. SDE, ofwel staafdiagramevaluatie, staat voor een verhoging van de reproduceerbaarheid, de betrokkenheid en zelfs de motivatie van de leerlingen. Kortom, een nieuwe manier van evalueren!
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|