Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Tijdens grote wielerwedstrijden staat er een ongezien potentieel van data langs de kant van de weg. Data die voor Flanders Classics moeilijk is binnen te halen of te bereiken. In deze case onderzochten we manieren voor Flanders Classics om nieuwe bronnen van data aan te boren. In het onderzoek bekijken we het idee om QR-codes tijdens het voorjaar te gebruiken als nieuwe bron voor data. Er wordt gekeken naar de kost en the do’s en don’ts. Daarnaast speelt Flanders Classics al een tijdje met het idee om een app te lanceren. Om hen een handje te helpen bij het creëren van een app analyseren we andere apps uit de sportwereld als NBA app, Tour de France app, … Het belangrijkste resultaat uit het onderzoek bleek het belang van het maken van extra en unieke content. De beste manier om nieuwe data leads te creëren is het aanbieden van goede content. Content die nergens anders te zien is. Het idee van een QR-code of app valt of staat met welke content erop te zien zal zijn. Hoe unieker, hoe beter. De conclusie uit deze managementcase is dat Flanders Classics nog meer zal moeten inzetten op content om meer data te verzamelen. Ze zitten op een berg van mogelijkheden die ze nu nog niet gebruiken.
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|