Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
‘We verkopen niet, de klant koopt!’. Accountmanagement 4.0 werkt dit credo op een heldere en inspirerende manier uit. Dit handboek integreert de laatste wetenschappelijke inzichten uit de vakgebieden ‘inkoop’ en ‘supply chain management’ en biedt de lezer de handvatten om de demand chain te doorgronden, een essentiële skill voor elke professionele accountmanager. Ten opzichte van versie 3.0 wil Accountmanagement 4.0 vooral komen tot een nog dieper inzicht in de klant. Dat vergt van de accountmanager een holistischere klantenbenadering die aansluit bij de gestegen eisen en verwachtingen van vandaag. Accountmanagers zijn niet enkel veelgevraagde profielen in het werkveld, het zijn vooral de geknipte mensen om een concurrentieel voordeel te verzilveren. Dit handboek focust op de connectie met de klant. Van connecteren naar floreren.
Boekhouden. --- Economie. --- Marketing. --- Distribution strategy --- verkooptechniek --- SCM (supply chain management) --- klantentevredenheid --- account management --- CRM (Customer Relationship Management)
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|