Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
In december 1995 besloot de toenmalige De Haene II-regering dat het tijd was om de Faillissementswet, die al dateerde van 24 april 1851, volledig te herschrijven. Ze hebben daartoe dan ook een wetsontwerp ingediend. Zo'n twee jaar later, op 8 augustus 1997, was de nieuwe Faillissementswet een feit. Deze wet van 1997 werd inmiddels al viermaal gewijzigd. De meest belangrijke wijzigingen zijn er gekomen door de twee Reparatiewetten. In deze nieuwe wet werd er meer aandacht besteed aan de positie van de gefailleerde die te goeder trouw is. Zo werden er aan het begrip van de verschoonbaarheid concrete rechtsgevolgen verbonden. Dit begrip was namelijk ook al opgenomen in de oude Faillissementswet van 1851 maar daarin had het eigenlijk geen inhoudelijke betekenis. Als een gefailleerde, natuurlijke persoon ongelukkig en te goeder trouw is en als er geen gewichtige omstandigheden zijn, zal de rechtbank deze gefailleerde verschoonbaar verklaren. Deze verschoonbaarheid leidt er dan toe dat de sc
Choose an application
Dit boek gaat in op de eigentijdse leefwereld van jongeren vandaag en de manieren waarop geloofscommunicatie op een authentieke manier met de veranderende realiteit van de jongerencultuur kan omspringen. Het gaat om de jeugd 'van tegenwoordig'. Maar het gaat ook over de jeugd die durft een 'tegenwoord' spreken en die soms ook zelf nood heeft aan 'tegenwoorden'. Deze publicatie bestaat uit twee grote delen. In het eerste deel willen we een zicht krijgen op 'de jeugd van tegen-woordig' in al haar veelheid en complexiteit. We proberen inzicht te verwerven in nieuwe tendensen onder jongeren, inzake waarden, relaties en religiositeit. Het tweede deel van deze publicatie handelt over de manier waarop geloofscommunicatie kan aanknopen bij de actuele jongerencultuur. Er worden vragen gesteld naar nieuwe godsdienstdidactische werkvormen, naar pastoraal op school, naar vieren met jongeren, en naar de verhouding tussen parochie, gezin en school. Tot slot komen we dan tot de vraag of het huidige leerplan rooms-katholieke godsdienst secundair onderwijs nog wel een kader biedt om op een kwalitatieve manier werk te maken van christelijke geloofscommunicatie met jongeren, dan wel bijsturing behoeft of zelfs aan vervanging toe is. In dit boek komen bijdragen aan bod van Pedro De Bruyckere, Paul De Witte, Carl Sterkens & Paul Vermeer, Renilde Vos, Samuel Goyvaerts, Hans Van Crombrugge, Jacques Michielssens, Marianne Moyaert en Lieven Boeve.Bron : http://www.acco.be
Didactics of religion --- Age group sociology --- Youth --- Conduct of life --- Religious life --- 268.922 --- 253:37 --- #GGSB: Pastoraal --- Academic collection --- 245.7 --- Geloof --- Geloven --- Jeugd(Jongeren) --- 478.6 --- 485.7 --- Geloofsleven --- Jeugd --- geloofscommunicatie --- geloofsleven --- jeugd (ler) --- geloven --- jeugd --- Geloofsleven ; jeugd --- #gsdb11 --- 253:37 Pastoraal voor jeugd en opvoeding --- Pastoraal voor jeugd en opvoeding --- 268.922 Godsdienstsociologie en catechese van de jeugd --- Godsdienstsociologie en catechese van de jeugd --- Persoonlijk geloofsleven --- Godsdienstonderwijs - Levensbeschouwelijk vormingsonderwijs --- Godsdienstonderwijs - Levensbeschouwelijk onderwijs --- PXL-Education 2015 --- onderwijs en maatschappij --- godsdienstdidactiek --- Kinderen en jeugd --- Godsdienst --- Cultuursociologie --- Christelijke zingeving --- Zingeving --- Communicatiesociologie --- Kind --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Volwassene --- Pastoraal --- Jongere
Choose an application
8-90-334-6645-8
Christian religion --- Pure sciences. Natural sciences (general) --- Religion and science --- Godsdienstwetenschap --- C1 --- Academic collection --- #GGSB: Dogmatiek --- #GGSB: Schepping --- #gsdb3 --- 215 --- Godsdienst --- Theologie --- Wetenschapsfilosofie --- evolutietheorie --- geloof --- wetenschap --- Geloof en wetenschap --- Evolutietheorie --- Wetenschap --- Creationisme --- Vrije wil --- Determinisme --- Ontwerptheorie --- 209 --- Christianity and science --- Geology --- Geology and religion --- Science --- Science and religion --- 215 Godsdienst en wetenschap --- 215 Religion et science --- Godsdienst en wetenschap --- Religion et science --- Kerken en religie --- Religious aspects --- Wetenschappen --- Religion and science. --- Academic collection. --- GGSB: Dogmatiek. --- GGSB: Schepping. --- gsdb3. --- evolutietheorie. --- geloof. --- wetenschap. --- Kerken en religie. --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Volwassene --- Geschiedenis --- Voorlichting --- Dogmatiek --- Schepping
Choose an application
Christology --- #GGSB: Liturgie --- #GGSB: Rituelen --- C1 --- rituelen --- 264 --- Academic collection --- Kerken en religie --- Liturgie --- #gsdb9 --- 264 Liturgie --- Rituelen
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
In het voorwoord werd al even aangehaald dat zowel mijn stagebegeleider als ikzelf erg geïnteresseerd zijn in het consumentengedrag en de B2C communicatie. Voor mijn stagebedrijf Shedeals is het heel belangrijk om de verschillende communicatiekanalen zoals sociale media zo goed mogelijk te gebruiken om te communiceren met de klanten. Bij het opstellen van een communicatieplan ontstaan dan ook heel wat vragen zoals: wie zijn onze klanten, welke kanalen gebruiken ze, hoe vaak willen ze geconfronteerd worden met de boodschappen van Shedeals… Zo is ook al snel de onderzoeksvraag van dit eindwerk ontstaan: Wie zijn de klanten van Shedeals en hoe willen zij het liefst benadert worden? Het uiteindelijke doel van deze bachelorproef is om aanbevelingen te geven aan Shedeals. Deze kan u telkens aan het einde van elk hoofdstuk vinden en in hoofdstuk tien: Besluit. In het eerste deel van deze bachelorproef kan u een voorstelling vinden van de vier dealsites die geanalyseerd en vergeleken zullen worden. Deze zijn Groupon, Vakantieveilingen, Shedeals en Social Deal. Deze dealsites zijn in samenspraak met de opdrachtgever gekozen. De deelaspecten die besproken zullen worden zijn: unieke kenmerken, producten en diensten, prijs-kwaliteitsverhouding, leveringstermijn- en kosten, website en ten slotte volgt er een SWOT-analyse. De informatie in dit hoofdstuk is gebaseerd op desk research. In het volgende hoofdstuk wordt het profiel van de klanten van dealsites besproken. De zaken die daarbij aan bod zullen komen zijn de leeftijd, het geslacht, het maandelijkse bruto inkomen en het opleidingsniveau. Dit hoofdstuk is gebaseerd op de resultaten van een enquête die ik in het kader van deze bachelorproef heb afgenomen. Vervolgens zal het aankoopgedrag van de klanten van dealsites besproken worden. De focus zal daarbij liggen op doordachte of impulsieve aankoopbeslissingen, oorzaken van impulsieve aankoopbeslissingen, loyaliteit van de klanten, het type producten en diensten die worden aangekocht, het gemiddelde aankoopbedrag en de aankoopfrequentie. De informatie in dit hoofdstuk is gebaseerd op de resultaten van een enquête die ik in het kader van deze bachelorproef heb afgenomen. Daarna zal er onderzocht worden waarom klanten kiezen voor een bepaalde dealsite. Ook dit onderdeel is gebaseerd op de resultaten van de enquête. In het voorlaatste hoofdstuk wordt onderzocht hoe de klanten van Groupon, Vakantieveilingen, Shedeals en Social Deal momenteel worden benadert. De deelaspecten die hier besproken zullen worden zijn sociale media, mailings, push notificaties, communicatie via massamedia en ten slotte een SWOT-analyse. Dit hoofdstuk zal vooral gebaseerd worden op desk research. In het laatste onderdeel wordt besproken hoe de klanten van dealsites willen benadert worden. Er zal gefocust worden op sociale media, mailings, massamedia, push notificaties, klantenservice en de mate van tevredenheid over de algemene communicatie. Dit hoofdstuk is gebaseerd op de resultaten van een enquête die ik in het kader van deze bachelorproef heb afgenomen.
Choose an application
Christian spirituality --- Religious studies --- Mystical theology --- Mysticism --- Mystiek --- Mystieke theologie --- Mystique --- Spiritual-mindedness --- Spiritualiteit --- Spirituality --- Spiritualité --- Theologie [Mystieke ] --- Theology [Mystical ] --- Théologie mystique --- spiritualiteit --- levensbeschouwing --- geloven --- Academic collection --- #gsdb10 --- 248.151 --- 248 "20" --- 298.9 --- C1 --- verlossing [theologie] --- religie --- 203.9 --- Keuze van een geestelijke leiding --- Spiritualiteit. Ascese. Mystiek. Vroomheid--21e eeuw. Periode 2000-2099 --- Recente niet-christelijke of afgeleid-christelijke religies; New Age --- Kerken en religie --- #GGSB: Schepping --- #GGSB: Spiritualiteit --- 298.9 Recente niet-christelijke of afgeleid-christelijke religies; New Age --- 248.151 Keuze van een geestelijke leiding --- Schepping
Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|