Narrow your search

Library

KBR (3)

AP (1)

Arteveldehogeschool (1)

EHC (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

MSK (1)

UCLL (1)


Resource type

book (3)


Language

Dutch (2)

French (1)


Year
From To Submit

2022 (1)

2019 (2)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
#Parentfriendly marketing : new generation parents gelukkig maken
Authors: ---
ISBN: 9789463371933 9463371931 Year: 2019 Publisher: Kalmthout Pelckmans Pro

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een nieuwe generatie ouders, de millennials, breekt massaal met gevestigde tradities. Oude reclamegewoonten werken voor deze ouders niet meer. Ze verwachten een andere tone of voice van merken en zijn ultradigitaal gericht. Rode wijn op een witte jurk is en blijft, zelfs met een witter-dan-wit-wasproduct, ellendig. Deze ouders willen daarnaast ook iets voor zichzelf. Verwar parent-friendly dus zeker niet met kids-friendly.Hoe scoor je als merk of als bedrijf bij deze New Generation Parents? Aan de hand van verschillende voorbeelden uit diverse sectoren, met best én worst practices, helpt Maison Slash je op weg om gezinnen te bereiken. Eerlijkheid, authenticiteit, transparantie, beleving en maatschappelijk engagement zijn daarbij sleutelbegrippen.Parentfriendly marketing is marketing weg van het belerende, weg van hard roepen dat je de beste bent. Het is marketing van context boven content, van vertrouwen bouwen en relevant zijn voor kinderen én ouders. Parentfriendly marketing speldt niemand iets op de mouw, maar spreekt de taal van een nieuwe generatie ouders.Maison Slash is het onlineplatform van Ingrid Renders en Anne Cornut, met 50.000 unieke lezers per maand, waar je alles leest over lifestyle in de wereld van gezinnen. Daarnaast is het ook het allereerste parentfriendly marketing & creative agency van de lage landen.Ingrid Renders is mediamadam en storyteller in hart en nieren, met een verleden bij o.a. Eén, Ketnet en Bruzz.Anne Cornut heeft een salesachtergrond en kent dankzij haar populaire familieblog, www.mamavanvijf.be, de influencing-wereld op haar duimpje.Bron: www.standaardboekhandel.be


Book
Kak ! : dat wist ik niet voor ik kinderen had !
Authors: --- --- ---
Year: 2019 Publisher: Kalmthout Van Halewyck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Halftijds moederen : de balans tussen vasthouden en loslaten
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789463936590 Year: 2022 Publisher: Gent Borgerhoff & Lamberigts

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Anne Cornut is zaakvoerder van Maison Slash, influencer en mama van vijf tieners. Sinds 2019 is ze halftijds ouder: ze ziet haar kinderen een week wel en een week niet. Haar nieuwe liefde Gil heeft twee kinderen. Samen verbouwen ze een huis waar ze één groot, nieuw nest willen maken. Tot die plek klaar is, pendelt Anne heen en weer tussen huizen, en gezinnen, al dan niet met kinderen. Is die week zonder kinderen ‘olé, olé’ of is het toch iets complexer dan dat? Valt het mee om zo’n kroostrijke menage te managen? Hoe blijf je in touch met jezelf? In dit boek vertelt Anne openhartig over het wel en wee van de weg die ze aflegt. Over het leven in een tussenfase, met veranderende verantwoordelijkheden en nieuw verworven vrijheden. Over het goochelen met agenda’s, over loslaten en persoonlijke groei, over schakelen en keuzes maken, en over het waarderen en genieten van de momenten waarop alles – al is het maar voor even – in de juiste plooi valt.

Keywords

Listing 1 - 3 of 3
Sort by