Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Geschreven teksten kunnen begrijpen, is essentieel voor kinderen om goede resultaten te behalen op school. Talloze studies hebben aangetoond dat een goede woordenschat de belangrijkste voorspeller is voor het begrijpen van teksten. Dit boek bespreekt de nieuwste visies op hoe kinderen woorden leren en hoe zij hun woordenschat kunnen verbreden en verdiepen. Daarbij wordt een onderscheid gemaakt tussen woorden van verschillende moeilijkheidsgraad en worden ook verschillende vormen van toetsing besproken. Het boek sluit af met een aantal uitgewerkte lesvoorbeelden en een lijst met nagenoeg 1700 woorden die voor leerlingen in het basisonderwijs belangrijk zijn.
Didactics of Dutch --- woordverwerving --- woordenschat --- Psycholinguistics --- Taalverwerving ; inderen --- Taalonderwijs ; baisonderwijs ; didactiek --- taalverwerving (ler) --- woordkennis --- 475.2 --- taalverwerving --- Taal --- Woordfrequentielijsten --- Woordenschat --- Taal ; onderwijs --- Taalonderwijs; Nederlandse taal --- Nederlands --- Woordenschatverwerving --- Kinderen --- Basisonderwijs --- Begrijpend lezen --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|