Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
Hoe breng je kinderen uit verschillende tradities met elkaar in contact? Hoe raken kinderen in gesprek over de verhalen die ze van huis uit hebben meegekregen? En hoe kun je daar in de klas een bijdrage aan leveren? In de samen-lees-verhalen worden verhalen uit de joodse en christelijke traditie en de islamitische traditie naast elkaar verteld, waardoor jonge kinderen kunnen ontdekken wat de overeenkomsten en opvallende verschillen tussen de verhaaltradities zijn.
471.48 --- Bijbel --- Bijbelverhalen --- Christendom --- Domino's --- Filosoferen met kinderen --- Islam --- Koran --- Memory's --- Oude Testament --- Prentenboeken --- Noach --- Jodendom --- Morele en religieuze opvoeding --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Godsdienstige opvoeding --- Kleuteronderwijs --- Maatschappij --- Politiek --- Seksualiteit --- Theater --- Wetenschap --- Architectuur --- Film --- Godsdienst --- Cultuur --- Media --- Kleuter --- Technologie --- Kind --- Geschiedenis --- Voorlichting --- Geloofsopvoeding
Choose an application
De Samenleesverhalen leren de kinderen om te gaan met de verhalen over gemeenschappelijke profeten en figuren uit de Bijbel en de Koran zoals Noach/Noeh. Bron: handleiding
Bijbel --- Koran --- Noach --- Islam --- Geloofsopvoeding --- Kleuteronderwijs
Choose an application
Bijbel --- Koran --- Noach --- Islam --- Geloofsopvoeding --- Kleuteronderwijs
Choose an application
Hoe breng je kinderen uit verschillende tradities met elkaar in contact? Hoe raken kinderen in gesprek over de verhalen die ze van huis uit hebben meegekregen? En hoe kun je daar in de klas een bijdrage aan leveren? In de samen-lees-verhalen worden verhalen uit de joodse en christelijke traditie en de islamitische traditie naast elkaar verteld, waardoor jonge kinderen kunnen ontdekken wat de overeenkomsten en opvallende verschillen tussen de verhaaltradities zijn.
Choose an application
Hoe breng je kinderen uit verschillende tradities met elkaar in contact? Hoe raken kinderen in gesprek over de verhalen die ze van huis uit hebben meegekregen? En hoe kun je daar in de klas een bijdrage aan leveren? In de samen-lees-verhalen worden verhalen uit de joodse en christelijke traditie en de islamitische traditie naast elkaar verteld, waardoor jonge kinderen kunnen ontdekken wat de overeenkomsten en opvallende verschillen tussen de verhaaltradities zijn.
Choose an application
Hoe breng je kinderen uit verschillende tradities met elkaar in contact? Hoe raken kinderen in gesprek over de verhalen die ze van huis uit hebben meegekregen? En hoe kun je daar in de klas een bijdrage aan leveren? In de samen-lees-verhalen worden verhalen uit de joodse en christelijke traditie en de islamitische traditie naast elkaar verteld, waardoor jonge kinderen kunnen ontdekken wat de overeenkomsten en opvallende verschillen tussen de verhaaltradities zijn.
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|