Listing 1 - 10 of 23 << page
of 3
>>
Sort by

Book
The naked consumer : the secret of motivational research in global marketing
Author:
Year: 1995 Publisher: Antwerp: Censydiam Institute,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Nooit te laat om oud te worden
Author:
ISBN: 9028923519 Year: 1996 Publisher: Antwerp : Censydiam Institute,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Marketing is menselijk
Authors: ---
ISBN: 9044115332 Year: 2004 Publisher: Antwerpen Apeldoorn Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek is dus beslist geen cursus marketing. Marketing is een boeiende, levende materie, geen geheel van versteende regels als toepassing van onaantastbare dogma's. Marketeers zijn de bruggenbouwers tussen de (intieme) menselijke verlangens en de mogelijke antwoorden, zoals die in (commerciële) buitenwereld vindbaar zijn. Jan Callebaut schreef een honderdtal marketingcolums. Bijzonder zijn deze, omdat ze eigenlijk gingen over stadsbeleid, nationale en wereldpolitiek, bedrijfs- en macro-economie, dynastie, journalistiek en sport. Ze hadden het niet over de marketingmix, maar over eten en drinken, over verpakkingen, en zelfs over seks en andere verborgen (en integendeel luid uitgesproken) verleiders. Ook het gebruik en het misbruik van mannelijkheid, vrouwelijkheid en politiek waren meer dan eens de punten van aandacht. (Bron: www.garant.be)

Cross-cultural window on consumer behavior
Authors: ---
ISBN: 9053509607 9789053509609 Year: 2000 Publisher: Leuven (Belgium): Garant,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Cross-cultural' a prepossessing word that already introduced the title of another book published by the Censydiam Institute, Cross-culturally Correct Marketing (1997)? Nothing but a vogue word in this world of 'global' consumer research? Quite the contrary. Censydiam, or Center for Systematic Diagnosis in Marketing, indeed provides an insight into how consumers of various cultures - or civilizations - relate to identical psychological drives. In this sequal to Cross-culturally Correct Marketing, staff members of Censydiam have taken the definition of 'culture' further than its pureley anthropological or material sense.


Book
Het merk België
Authors: ---
ISBN: 9789022334577 9022334570 Year: 2017 Publisher: Antwerpen: Manteau,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De Belg en zijn land : het is geen overrompelend liefdesverhaal. Op wat gekte rond de Duivels, frieten, bier en chocolade na is er nauwelijks passie voelbaar rond het merk België. Ons land hangt aan elkaar door de ratio, de zakelijke afweging is wat ons bindt. We hechten aan de sociale zekerheid, een goede levensstandaard, de economische welvaart, maar we delen geen droom. Er is geen verhaal van eenheid, geen bindend idee van ’Belgian exeptionalism’. Wie verwacht dat de Vlamingen kritisch(er) staan tegenover België dan de Walen, en klaar zijn om afscheid te nemen, die vergist zich. Uit een grootschalige enquête, waarover de auteurs het in dit boek ook hebben, blijkt dat niet de Vlamingen maar de Franstaligen de meeste vraagtekens plaatsen bij de constructie België. Zouden de klassieke verhoudingen binnenkort wel eens helemaal kunnen keren: Walen die weg willen, Vlamingen die zich goed voelen bij België? Welke kansen heeft het (politieke) project België vandaag nog? In hoeverre is het ontbreken van een bindend verhaal een bedreiging? Hoe helpen we het ’merk België’ er weer bovenop?


Dissertation
Christendemocraten in het Europees Parlement.
Authors: ---
Year: 1979

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
Profiel van de zoobezoeker
Authors: ---
Year: 1980

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Image
Portret van Jan Callebaut
Authors: ---
Year: 1990 Publisher: S.l. : s.n.,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Het DNA van Vlaanderen : wat willen Vlamingen echt?
Authors: ---
ISBN: 9789460018626 9460018629 Year: 2020 Publisher: Antwerpen Uitgeverij Vrijdag

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Bij de Vlaamse verkiezingen van 1999 haalden de drie traditionele partijen in Vlaanderen (christendemocraten, socialisten en liberalen) nog 59%. Twintig jaar later, in 2019, zijn ze samen nog goed voor nauwelijks 38,6% van de kiezers. Er is al heel wat geschreven over de mogelijke oorzaken van die neergang, maar misschien is het gewoon eens tijd om te onderzoeken wat de Vlaming wil.De VRT heeft de afgelopen jaren, in samenwerking met het onderzoeksbureau Why5Research van Jan Callebaut, een grootschalig onderzoek laten verrichten. Dat toont hoe Vlaanderen veranderd is op tien jaar tijd, en hoe het DNA van de Vlaming gedurende die periode is geëvolueerd.?Waar ligt de Vlaming wakker van? Welke instellingen vertrouwt hij? Wat zijn de prioriteiten waarop de politici zich moeten concentreren?? Dat zijn de vragen die de ondervraagde Vlaming voorgeschoteld kreeg. Ook moest hij telkens een lijst van ?waarden?, ?overtuigingen? en ?persoonlijkheidskenmerken? rangschikken.Blijkt dat de traditionele partijen het moeilijker hebben ? in tegenstelling tot Groen, N-VA en Vlaams Belang ? om aansluiting te vinden bij de zes verschillende ideaalbeelden van de Vlamingen. Misschien moeten CD&V, Open Vld en sp.a eens luisteren naar wat de Vlamingen écht willen?Bron : http://www.standaardboekhandel.be

Keywords

BPB9999 --- BPB9999. --- Vlaanderen --- Sociologie --- Samenleving --- Politiek --- Verkiezingen --- Sociology of culture --- Political sociology --- Flanders --- BPB2006 --- DNA --- Vlaams Gewest --- partis politiques --- Belgique --- P493VL --- 32 --- 329 --- 311.213.3 --- #SBIB:323H521 --- #SBIB:323H100 --- #SBIB:303H34 --- sociale indicatoren --- 331 Politiek. Vlaanderen --- Belgium --- Bélgica --- Belgija --- Belgien --- Belgie --- Belgicko --- België --- Beļģija --- Белгија --- Belgio --- Белгия --- Belgia --- il-Belġju --- An Bheilg --- Βέλγιο --- Belgjika --- Belgia Kuningriik --- Beļģijas Karaliste --- Royaume de Belgique --- Belgian kuningaskunta --- Belgické kráľovstvo --- Koninkrijk België --- Belgijos Karalystė --- das Königreich Belgien --- Βασίλειο του Βελγίου --- Kingdom of Belgium --- Кралство Белгија --- Краљевина Белгија --- Belgické království --- Reino de Bélgica --- ir-Renju tal-Belġju --- Regatul Belgiei --- Kongeriget Belgien --- Кралство Белгия --- Mbretëria e Belgjikës --- Belga Királyság --- Królestwo Belgii --- Konungariket Belgien --- Reino da Bélgica --- Kraljevina Belgija --- Regno del Belgio --- politična stranka --- partie polityczne --- politiska partier --- partiti politici --- politiske partier --- politieke partijen --- poliitilised parteid --- partiti politiċi --- politikai párt --- политичке странке --- politiska partija --- πολιτικά κόμματα --- politinės partijos --- parti politike --- partide politice --- political parties --- политички партии --- politické strany --- političke stranke --- poliittiset puolueet --- politische Parteien --- политическа партия --- partidos políticos --- politinė partija --- forza politica --- erakond --- partito politico --- formación política --- organización política --- politisks grupējums --- politisk gruppering --- partido político --- formation politique --- formazione politica --- politikai alakulat --- Partei --- political party --- politinis darinys --- politische Partei --- politieke vorming --- poliittinen puolue --- formazzjoni politika --- politické zoskupenie --- organizzazione politica --- politisk parti --- asociación política --- politická strana --- politična formacija --- párt --- partia polityczna --- πολιτικός σχηματισμός --- politiskt parti --- политички формации --- politická formace --- politická formácia --- politikai szervezet --- associazione politica --- политичко организирање --- politieke partij --- poliittinen muodostelma --- politische Bildung --- политическо формирование --- πολιτικό κόμμα --- formacja polityczna --- poliitiline rühmitus --- poliitiline partei --- politisk organisation --- Politikkunde --- formațiune politică --- formação política --- regionen Flandern --- região flamenga --- Flaami piirkond --- región Flamenca --- Flandria --- Flandern --- Flandra (Belgjikë) --- Flámsko --- flamand régió --- Région flamande --- Fjandri (Belgju) --- Flandry --- Регион Фландрија --- Flanderin alue --- Фландрия --- flämische Region --- Фландрија --- Flandra --- Flandrija --- regione fiamminga --- Flanders (Belgium) --- περιφέρεια Φλάνδρας --- den flamske region --- Φλάνδρα --- Flandres --- Vlámsko --- Flandes (Bélgica) --- Фландриски Регион --- DNR --- DNS --- dna --- ДНК --- ADN --- DNK --- dezoksiribonukleīnskābe --- Desoxyribonucleinsäure --- desoksüribonukleiinhape --- RNK --- acid deoksiribonukleik --- deoxyribonukleová kyselina --- deoksiribonukleiinihappo --- dezoxyribonokleová kyselina --- acid deoxiribonucleic --- ácido desoxirribonucleico --- δεσοξυριβοζονουκλεϊνικό οξύ --- acide désoxyribonucléique --- дезоксирибонуклеинова киселина --- deoxyribonucleic acid --- deoksiribonukleino rūgštis --- desoxyribonucleïnezuur --- aigéad dí-ocsairibeanúicléasach --- deoksiribonukleinska kiselina --- acido desossiribonucleico --- deoxiribonukleinsyra --- dezoksiribonukleinska kiselina --- ribonukleová kyselina --- RNA --- дезоксирибонуклеинска киселина --- Kwas dezoksyrybonukleinowy --- dezoxiribonukleinsav --- deoxyribonukleinsyre --- politiek --- enquête --- Belgische politieke participatie en socialisatie --- Belgische politiek: algemene documentatie en bronnen --- Kwalitatieve methoden: grondige gevallenstudie, casework, social work --- 308 --- Nationalism --- Politics --- Maatschappij --- Film --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Emigratie --- páirtithe polaitiúla --- Flóndras (An Bheilg) --- Flandre (Belgique)


Book
El nuevo modelo diagnóstico para el márketing
Authors: --- ---
ISBN: 9053509623 Year: 2000 Publisher: Leuven Apeldoorn Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Marketing

Listing 1 - 10 of 23 << page
of 3
>>
Sort by