Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Client Klant --- Service à la clientèle Klantendienst --- Marketing --- Klantenbinding --- Relatiemarketing --- Relaties --- Klantgericht ondernemen --- Positionering --- Marketingstrategieën --- Relatie --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Beschrijving van een methode voor organisaties en bedrijven om zowel klanten als medewerkers aan zich te binden.
Sociology of organization --- Sociology of work --- Personnel management --- Netherlands --- personeelsmanagement --- arbeidsmotivatie --- organisatiepsychologie --- 658.3 --- #SBIB:35H303 --- #SBIB:316.334.2A553 --- #SBIB:022.IO --- Team personeel talenten leidinggeven leiderschap coachen adviseren samenwerken gedrag success --- 658.3 Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- Personnel. Human factor. Human relations (Staff relations. Personal or interpersonal relations). Working atmosphere --- 331.02 --- 65.013 --- Organisatieleer: mensen --- Personeelsbeleid en loonbeleid, functieclassificaties --- Personeelsmanagement --- Motivatie --- Arbeidsverhoudingen --- Arbeidsvreugde --- Arbeidsverhouding
Choose an application
De economische groei en krapte op de arbeidsmarkt dwingen organisaties ertoe beter te luisteren naar en te reageren op de wensen van werknemers. Terwijl in de bovenstroom wordt gesproken over aandeelhouders, resultaten, prestatiesturing, structuren en systemen, voeren in de onderstroom normen en waarden, identiteit, ethiek, authenticiteit en zingeving de boventoon. Mensen willen niet méér, maar beter! Alleen door ieder individu aan te spreken op zijn psychologisch contract, maken organisaties mensen gelukkiger en laten zij hun talenten tot bloei komen. Essentieel is het onderscheid tussen mensen die geboeid willen worden en mensen die zich verbinden aan een organisatie. De eerste groep beschouwt de arbeidsrelatie als een 'deal', voor de tweede is de identiteit en missie de bindende factor. Met dertien basisprincipes voor binden en boeien, wordt aan de hand van praktijkvoorbeelden duidelijk gemaakt hoe organisaties kunnen omgaan met schijnbaar tegenstrijdige belangen van het individu en de organisatie. De geluksfabriek is een metafoor voor de organisatie van de toekomst. Om succesvol te kunnen blijven, zullen organisaties niet alleen hun klanten, maar ook hun werknemers moeten kunnen binden en boeien. Bruel en Colsen geven richtlijnen hoe organisaties dit kunnen doen.
Choose an application
Industrial management --- Employees --- Employee motivation. --- Job satisfaction. --- Gestion d'entreprise --- Personnel --- Personnel --- Satisfaction au travail --- Psychological aspects. --- Recruiting. --- Aspect psychologique --- Recrutement --- Motivation
Choose an application
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|