Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Deze eindverhandeling geeft vooreerst in het theoretisch gedeelte de evolutie van de wetgeving weer met betrekking tot reclame, sponsoring, handelsactiviteiten en politieke propaganda in de onderwijsinstellingen sinds de Schoolpactwetgeving en vervolgens een uitgebreide uiteenzetting over deze materie in de meest recente decretale regeling, het zogenaamde het Mozaïekdecreet. Daarnaast wordt ook nog naar vroeger onderzoek verwezen. In het empirische gedeelte wordt hoofdzakelijk nagegaan welke reclame-, sponsoring-, handels -en politieke activiteiten zich frequent voordoen in lagere -en secundaire onderwijsinstellingen en of er significante verschillen bestaan tussen de types onderwijsinstellingen onderling met betrekking tot de materie.
Choose an application
Deze eindverhandeling geeft vooreerst in het theoretisch gedeelte de evolutie van de wetgeving weer met betrekking tot reclame, sponsoring, handelsactiviteiten en politieke propaganda in de onderwijsinstellingen sinds de Schoolpactwetgeving en vervolgens een uitgebreide uiteenzetting over deze materie in de meest recente decretale regeling, het zogenaamde het Mozaïekdecreet. Daarnaast wordt ook nog naar vroeger onderzoek verwezen. In het empirische gedeelte wordt hoofdzakelijk nagegaan welke reclame-, sponsoring-, handels –en politieke activiteiten zich frequent voordoen in lagere –en secundaire onderwijsinstellingen en of er significante verschillen bestaan tussen de types onderwijsinstellingen onderling met betrekking tot de materie.
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|