Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Hoe organiseer je klantcontact en maak je van je customer service agents high performers ? Producten en diensten worden steeds complexer, de klant wordt steeds wijzer. Wanneer de klant toch een vraag heeft en het antwoord niet snel op het web vindt, wordt de telefoon gepakt. Maar voor het zelfde geld stuurt de klant een tweet de wereld in. Medewerkers die klanten helpen en te woord staan, moeten sneller en slimmer werken. Dit boek gaat over alle HR-aspecten van het organiseren van klantcontact. Klantcontact is mission critical voor het succes van bedrijven en instellingen. Dus ook voor afdelingen van ziekenhuizen die afspraken inplannen. Of voor informatiebalies van gemeentelijke instellingen. Of voor reserveringslijnen van theaterbespreekbureaus. Of voor ICT-helpdesks en hulp- en nooddiensten.In 'Contact' wordt aandacht besteed aan alle onderwerpen die op het snijvlak van klantcontact en human resources liggen: van arbeidscontracten tot kennismanagement, en van KPI's tot personeelsverloop. Het bevat tientallen best practices en cases. Op de website http://www.customercontact.nl die bij dit boek hoort, vind je praktische tips, how to's en checklists, maar ook relevante artikelen, rapporten en YouTube-video's. Ook via de website verkrijgbaar: kennis- en inzichtvragen, per hoofdstuk ingedeeld en handig voor studiedoeleinden.Dit boek is bedoeld voor iedereen die professioneel bij klantcontact betrokken is. Het boek helpt niet alleen agents, supervisors, managers en staffunctionarissen om het contactcenter beter te begrijpen. Het is ook bij uitstek geschikt voor marketeers, ICT'ers, recruiters en HR-professionals. Bron : http://www.managementboek.nl
Klantendienst --- Klantgericht ondernemen --- Callcenter --- Klantentevredenheid --- Personeelsmanagement --- Relatiemarketing --- Klachtenbehandeling
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|