Narrow your search

Library

AP (1)

Arteveldehogeschool (1)

VIVES (1)


Resource type

book (2)

digital (1)


Language

Dutch (3)


Year
From To Submit

2021 (1)

2016 (1)

2013 (1)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Digital
Basiskennis marketing
Authors: ---
ISBN: 9789001877507 9001877508 Year: 2016 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Marketing --- marketing


Book
Basiskennis marketing
Authors: ---
ISBN: 9789001749965 Year: 2021 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

• Zeer compacte en toegankelijke kennismaking met het vakgebied; • focust op de herkenbaarheid van de marketingtheorie in het werkveld; • sluit aan bij de eisen van het NIMA-examen Basiskennis marketing. Basiskennis marketing is een uitstekende kennismaking met het vakgebied marketing. Het boek is volledig toegespitst op het NIMA-examen Basiskennis marketing en uitermate geschikt voor eerstejaarsstudenten van opleidingen waar marketing geen kernvak is en voor de opleiding NIMA Basiskennis marketing. Het boek Basiskennis marketing heeft een overzichtelijke indeling en volgt een heldere didactiek, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat. Deze nieuwe, zesde editie sluit volledig aan bij de vernieuwde NIMA-exameneisen voor Basiskennis marketing die vanaf januari 2019 gelden. Zo zijn er aanpassingen gedaan op het gebied van ondernemingsplanning, marketingplanningsproces en het marketingplan. Daarnaast is de feedback van gebruikers zoveel mogelijk verwerkt en zijn veel voorbeelden en casussen geactualiseerd. Basiskennis marketing is zeer geschikt als kennismaking met het vakgebied voor hbo opleidingen waar marketing geen kernvak is. Daarnaast sluit het aan bij de opleiding NIMA Basiskennis marketing.

Keywords


Book
Marketingoriëntatie
Authors: ---
ISBN: 9789001807870 Year: 2013 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het NIMA Marketing Oriëntatie-examen leent zich uitstekend om kennis te maken met het leergebied marketing. Het boek Marketingoriëntatie is volledig gebaseerd op de eindtermen behorende bij dit NIMA-examen.Bij de opzet van deze methode is uitgegaan van een heldere indeling volgens een vast didactisch patroon, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat.Nadat in de vorige editie het hoofdstuk e-business en het onderwerp internationalisering al waren toegevoegd, zijn in deze editie de opmerkingen, die wij van gebruikers hebben ontvangen, zo veel mogelijk verwerkt. Daarnaast zijn veel voorbeelden en casus geactualiseerd. De opzet van de methode is daarbij licht aangepast. De meerkeuzevragen zijn komen te vervallen en volledig vernieuwd te vinden op de bijbehorende website www.marketingorientatie.noordhoff.nl. Daarop worden ook regelmatig nieuwe cases geplaatst.Bron : http://www/managementboek.nl

Listing 1 - 3 of 3
Sort by