Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Wiskunde --- Kunstsecundair onderwijs. --- Technisch onderwijs. --- wiskunde --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2015 --- secundair onderwijs --- leerboeken --- Wiskunde ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Schoolbooks - Didactic material --- #BSCH: vak: wiskunde (algebra, meetkunde) --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Technisch secundair onderwijs --- 5e leerjaar secundair onderwijs --- Tweedegraadsvergelijkingen --- Tweedegraadsfuncties --- Kunstsecundair onderwijs --- Tweedegraadsvergelijking --- Tweedgraadsfunctie --- Algemeen secundair onderwijs
Choose an application
Wiskunde --- Technisch onderwijs. --- wiskunde --- 485.3 --- Wiskunde ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Schoolbooks - Didactic material --- handboeken secundair onderwijs --- PHL-Education 13 --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Algemeen secundair onderwijs --- Technisch secundair onderwijs --- Stelsels --- Vergelijkingen --- Gelijkvormigheid --- Cirkels --- Ruimtemeetkunde --- Stelsel (wiskunde) --- Vergelijking (wiskunde) --- Cirkel --- #BSCH: vak: wiskunde
Choose an application
wiskunde --- handboeken secundair onderwijs --- PHL-Education 13 --- Wiskunde --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Algemeen secundair onderwijs --- Technisch secundair onderwijs --- Stelsels --- Vergelijkingen --- Gelijkvormigheid --- Cirkels --- Ruimtemeetkunde --- Stelsel (wiskunde) --- Vergelijking (wiskunde) --- Cirkel
Choose an application
Choose an application
Matrix Wiskunde biedt al het nodige om leerlingen warm te maken voor wiskunde en ze tegelijkertijd uit te dagen om hun grenzen te verleggen. Elk op zijn niveau. De leerstof wordt stap voor stap opgebouwd, zowel vertrekkend vanuit voorbeelden uit de eigen leefwereld van de jongeren als vanuit de wiskunde zelf. Er wordt veel aandacht besteed aan haalbare problem solving en out of the box denken. Telkens op het niveau van de leerlingen. De spiraalaanpak laat toe om vooruit te kijken en binnen nieuwe leerstof terug te grijpen naar vaardigheden uit de voorbije jaren. Elke leerkracht bepaalt zelf hoe hij zijn lessen organiseert. Afhankelijk van de eigen voorkeuren, de beschikbare klasinfrastructuur, de grootte van de klasgroep, enz. Elk matrixboek bevat per lesgeheel een openleertraject: alle informatie over de prestaties en vorderingen van elke leerling op één fiche. Leerlingen, leerkrachten en ouders krijgen makkelijk zicht op de sterktes en zwaktes van de leerling, zonder extra toetsen of verbeterwerk. Zo leren jongeren dat hun succes niet afhangt van de leerkracht maar van zichzelf.
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|