Narrow your search
Listing 1 - 10 of 10
Sort by

Book
Op naar de top : waarom sommige managers succesvol zijn en andere niet
Author:
ISBN: 9055944416 Year: 2006 Publisher: Schiedam Scriptum Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

-5594-441-6


Book
Bedwing het monster social media : aanpak voor mens en bedrijf
Author:
ISBN: 9789055944354 9055944351 Year: 2014 Publisher: Schiedam Scriptum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Sociale media domineren in toenemende mate ons leven. Zowel zakelijk als privé. Maar, halen we wet het maximale uit het sociale web? Jeroen Bertrams analyseert hoe en waarom mensen en bedrijven sociale media gebruiken en voor welke uitdagingen ze staan. Bedrijven slagen er nauwelijks in succes te boeken. Updates worden amper gelezen, fans blijken weinig waard, en adverteren blijkt vaak onrendabel. Mensen lijden aan een 'like-verslaving', worden overspoeld met berichten en advertenties, en zien hun netwerk vervuilen. Op heldere wijze laat Bertrams zien hoe mensen en bedrijven weer de controle kunnen krijgen zodat mensen weer plezier beleven aan online netwerken. Zodat bedrijven in staat zijn om een echte band op te bouwen met waardevolle volgers en op gezonde wijze rendement kunnen behalen. Stap voor stap leert de lezer hoe het 'monster' sociale media is te bedwingen. Bron: http://www.managementboek.nl


Book
Social media expert in een week
Author:
ISBN: 9789055940417 Year: 2012 Publisher: Schiedam Scriptum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De opkomst van social media biedt grote kansen voor mensen en bedrijven. Het sociale web is een ongekende kennisbron die kan helpen bij het verbeteren van producten, diensten en proposities. Dankzij nieuwe vormen van communicatie, marketing en verkoop kunnen bedrijven razendsnel hun bekendheid vergroten en omzet verhogen. Met simpele trucs kunnen zowel de eigen website als profielen op sociale netwerken uitgroeien tot plekken waar waardevolle interactie tot bloei komt. In dit boek beschrijft Jeroen Bertrams hoe bedrijven met succes de zeven belangrijkste activiteiten op social media kunnen uitvoeren: luisteren, communiceren, publiceren, marketing, verkopen, optimaliseren en meten. Op Twitter, Facebook, en LinkedIn tot en met Google+, Groupon en Pinterest.Van sociale netwerken tot en met reviewsites, weblogs en fora. Van social media marketing tot en met succesvolle webcare.Bron: http://www.scriptum.nl


Book
De 49 basisregels voor het delen, benutten en belonen van kennis
Author:
ISBN: 9055942707 Year: 2003 Publisher: Place of publication unknown Scriptum


Book
Online marketing : strategie en tactiek
Author:
Year: 2010 Publisher: Scriptum Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Online marketing


Book
Start-up: van idee tot exit : Innoveren, lanceren en schalen
Author:
ISBN: 9789024441587 Publisher: Amsterdam Boom uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
De kennisdelende organisatie : kunst en praktijk van het hergebruik van kennis.
Author:
ISBN: 9055941506 Year: 1999 Publisher: Schiedam Scriptum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Online marketing expert in een week
Author:
ISBN: 9789055942824 Year: 2013 Publisher: Schiedam Scriptum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe behaalt u als marketeer of ondernemer succes op internet ? Hoe genereert u kwalitatief hoogwaardig bezoek met online campagnes ? Welke vormen van online marketing moet u inzetten ? Welke juist niet ? Hoe zorgt u voor een optimale conversie op uw website ? Hoe ontwikkelt en onderhoudt u succesvolle socialmediaprofielen ? Hoe adverteert u op Google, Facebook en Twitter ? Hoe bereikt u mensen op hun smartphone ?Dit boek geeft een krachtig en actueel overzicht van ruim twintig vormen van online marketing. Van zoekmachinemarketing tot en met affiliate marketing en socialmediamarketing. Nieuwe ontwikkelingen, zoals mobile marketing, gamification, realtime bidding, en location-based marketing komen uitgebreid aan de orde. De auteur beschrijft bovendien hoe de eigen website voor conversie en social media kan worden geoptimaliseerd. Een onmisbaar boek voor iedereen die online succes wil boeken.Bron: http://www.managementboek.nl


Book
Succesvol investeren in startups
Author:
ISBN: 9789463191784 Year: 2019 Publisher: Schiedam Scriptum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De mogelijkheden om te investeren in startups zijn de afgelopen jaren sterk toegenomen. Dankzij verschillende online platforms kan tegenwoordig iedereen geld steken in jonge bedrijven. Maar lang niet al die bedrijven worden een succes. De vraag is nu hoe je ervoor zorgt dat je in de juiste startups investeert. Dit boek geeft antwoord op die vraag.De auteur, zelf investeerder in meer dan tweehonderd startups, legt stap voor stap uit hoe je als angel te werk dient te gaan. Van het bepalen van jouw strategie en doelen tot en met het toegang krijgen tot voldoende deals. Van het nauwgezet beoordelen van startups tot het maken van de deal. Leer via welke kanalen je kunt investeren, hoe deals worden gestructureerd, hoe je de waarde van een startup bepaalt en hoe je een gezond portfolio opbouwt.Bron : http://www.managementboek.nl

Listing 1 - 10 of 10
Sort by