Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
-5594-441-6
Management --- Managementvaardigheden --- Leidinggeven --- Managers Managers --- Leadership Leadership --- Leiderschap
Choose an application
Sociale media domineren in toenemende mate ons leven. Zowel zakelijk als privé. Maar, halen we wet het maximale uit het sociale web? Jeroen Bertrams analyseert hoe en waarom mensen en bedrijven sociale media gebruiken en voor welke uitdagingen ze staan. Bedrijven slagen er nauwelijks in succes te boeken. Updates worden amper gelezen, fans blijken weinig waard, en adverteren blijkt vaak onrendabel. Mensen lijden aan een 'like-verslaving', worden overspoeld met berichten en advertenties, en zien hun netwerk vervuilen. Op heldere wijze laat Bertrams zien hoe mensen en bedrijven weer de controle kunnen krijgen zodat mensen weer plezier beleven aan online netwerken. Zodat bedrijven in staat zijn om een echte band op te bouwen met waardevolle volgers en op gezonde wijze rendement kunnen behalen. Stap voor stap leert de lezer hoe het 'monster' sociale media is te bedwingen. Bron: http://www.managementboek.nl
316.772.5 --- sociale media --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" --- Sociale communicatie --- Internet --- Cybermarketing --- Marketing --- Marketingcommunicatie --- Sociale media --- Communicatiestrategieën --- Communicatiestrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
De opkomst van social media biedt grote kansen voor mensen en bedrijven. Het sociale web is een ongekende kennisbron die kan helpen bij het verbeteren van producten, diensten en proposities. Dankzij nieuwe vormen van communicatie, marketing en verkoop kunnen bedrijven razendsnel hun bekendheid vergroten en omzet verhogen. Met simpele trucs kunnen zowel de eigen website als profielen op sociale netwerken uitgroeien tot plekken waar waardevolle interactie tot bloei komt. In dit boek beschrijft Jeroen Bertrams hoe bedrijven met succes de zeven belangrijkste activiteiten op social media kunnen uitvoeren: luisteren, communiceren, publiceren, marketing, verkopen, optimaliseren en meten. Op Twitter, Facebook, en LinkedIn tot en met Google+, Groupon en Pinterest.Van sociale netwerken tot en met reviewsites, weblogs en fora. Van social media marketing tot en met succesvolle webcare.Bron: http://www.scriptum.nl
communicatie --- internet --- sociale media --- marketing --- 691 Informatiebeleid, Internet --- 316.772.5 --- #SBIB:309H1713 --- #SBIB:309H501 --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Mediapedagogiek (incl. mediadidactiek) --- Sociale communicatie --- Internet --- Cybermarketing --- Marketing --- Marketingcommunicatie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
marketing --- online marketing --- social media --- 658.88 --- Toegepaste marketing --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H1713 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- webmarketing --- e-business --- zoekmachine marketing --- social media marketing --- affiliate marketing --- email marketing --- widgets --- Reputaties --- Webvertising --- Internetmarketing --- Internetmarketing. --- 658.8 )* MARKETING --- Applied marketing --- marketingbeleid
Choose an application
#SBIB:033.IOS --- #SBIB:309H1720 --- #SBIB:316.334.2A553 --- Gestion des compétences Competentiemanagement --- Gestion des connaissances Kennisbeheer --- Information (gestion) Informatie (management) --- Informatiekunde, informatie management --- Personeelsbeleid en loonbeleid, functieclassificaties --- Theory of knowledge --- Organization theory
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Hoe behaalt u als marketeer of ondernemer succes op internet ? Hoe genereert u kwalitatief hoogwaardig bezoek met online campagnes ? Welke vormen van online marketing moet u inzetten ? Welke juist niet ? Hoe zorgt u voor een optimale conversie op uw website ? Hoe ontwikkelt en onderhoudt u succesvolle socialmediaprofielen ? Hoe adverteert u op Google, Facebook en Twitter ? Hoe bereikt u mensen op hun smartphone ?Dit boek geeft een krachtig en actueel overzicht van ruim twintig vormen van online marketing. Van zoekmachinemarketing tot en met affiliate marketing en socialmediamarketing. Nieuwe ontwikkelingen, zoals mobile marketing, gamification, realtime bidding, en location-based marketing komen uitgebreid aan de orde. De auteur beschrijft bovendien hoe de eigen website voor conversie en social media kan worden geoptimaliseerd. Een onmisbaar boek voor iedereen die online succes wil boeken.Bron: http://www.managementboek.nl
Onlinemarketing --- Internet --- Sociale media --- Website --- Mobile advertising --- Reclamecampagne
Choose an application
De mogelijkheden om te investeren in startups zijn de afgelopen jaren sterk toegenomen. Dankzij verschillende online platforms kan tegenwoordig iedereen geld steken in jonge bedrijven. Maar lang niet al die bedrijven worden een succes. De vraag is nu hoe je ervoor zorgt dat je in de juiste startups investeert. Dit boek geeft antwoord op die vraag.De auteur, zelf investeerder in meer dan tweehonderd startups, legt stap voor stap uit hoe je als angel te werk dient te gaan. Van het bepalen van jouw strategie en doelen tot en met het toegang krijgen tot voldoende deals. Van het nauwgezet beoordelen van startups tot het maken van de deal. Leer via welke kanalen je kunt investeren, hoe deals worden gestructureerd, hoe je de waarde van een startup bepaalt en hoe je een gezond portfolio opbouwt.Bron : http://www.managementboek.nl
Startende onderneming --- Investering --- Belegging --- Financieel management
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|