Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Customer services --- Customer services --- Quality control. --- Management --- Case studies
Choose an application
Choose an application
Production management --- Applied marketing --- Customer service --- Service industries --- Services (Industrie) --- Marketing --- 658.81 --- Customer services --- -Industries --- Service, Customer --- Service (in industry) --- Services, Customer --- Technical service --- Customer relations --- Sales organization --- Customer services. --- Marketing. --- -Sales organization --- 658.81 Sales organization --- -Customer service --- Services marketing
Choose an application
In een wereld waarin klanten foutloze producten als een gegeven zien, vormt service het essentiële verschil tussen concurrenten op elk terrein. In dit inspirerende boek zet Amerika's meest vooraanstaande service¬expert Leonard Berry uiteen hoe grote organisaties omgaan met de moeilijkste taak waarvoor zij zich gesteld zien: succesvol zijn en blijven op de lange termijn. Berry onderzocht veertien grote, zeer succesvolle en prijzenwinnende organisaties. Waar kwam hun succes vandaan? Hij kwam tot een opmerkelijke ontdekking: niet een uitgekiend handelsbeleid stond aan de basis, maar menselijke waarden bleken de belangrijkste factor te zijn. In alle veertien organisaties nam de tevredenheid van de klanten - en ook hun aantal - toe, doordat het management in heel zijn beleidsvorming voortdurend het oog gericht hield op die menselijke waarden. Dat kwam tot uiting in een heldere strategie, zorgde voor een uitmuntende uitvoering van de dienstverlening en voor vertrouwensrelaties met klanten, medewerkers en partners, gaf greep op de toekomst, personaliseerde de service en versterkte het merk. Het bracht mee dat in medewerkers werd geïnvesteerd, wat een grotere kwaliteit van dienstverlening tot gevolg had en dwong door een in het oog springende gulheid het respect en de loyaliteit van klanten af. (Bron: covertekst)
Accueil Onthaal --- Qualité Kwaliteitszorg --- Relations humaines Menselijke relaties --- Service à la clientèle Klantendienst --- Bedrijfsbeleid 658.011.1 --- 65.012.4 --- 658.811 --- bedrijven --- dienstenmarketing --- dienstverlening --- klantenservice --- management --- marketing --- Kwaliteitszorg --- Dienstverlening --- Dienstensector --- Klantgericht ondernemen --- Marketingstrategieën --- Marketing --- Management --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Business management --- Marketing --- Social aspects --- Management --- Social aspects. --- Management. --- Marketing management --- Business logistics --- Marketing - Social aspects --- Marketing - Management
Choose an application
Choose an application
Outside back cover : "The leader’s guide to building a service powerhouse using the approach that made Mayo Clinic the #1 healthcare system in America. Mayo Clinic is among the best service organizations in the world. It fosters a culture that exceeds customer expectations and earns deep loyalty from both customers and employees. This classic business guide offers a rare, up-close look at the best practices that drive Mayo Clinic’s success. By examining the operating principles that guide every management decision at this legendary institution, authors Leonard Berry and Kent Seltman : • Demonstrate how a great service brand evolves from the core values that nourish and protect it • Extrapolate instructive business lessons that apply outside healthcare • Illustrate the benefits of pooling talent and encouraging teamwork • Present a proven prescription for creating sustainable service excellence. Learn how to apply the Clinic’s winning methods to your own organization: business concepts that produce stellar results, effective organizational efficiency, and world-class interpersonal service."
Hospitals, General --- Hospital Administration --- Leadership --- history --- Hospitals, General - history --- Hospital Administration - history
Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|