Narrow your search

Library

KU Leuven (11)

UAntwerpen (6)

VUB (6)

UCLouvain (3)

UGent (3)

FOD/SPF PO (2)

Arteveldehogeschool (1)

Hogeschool Gent (1)

KBR (1)

National Bank of Belgium (1)

More...

Resource type

book (20)


Language

English (19)

Dutch (1)


Year
From To Submit

2017 (1)

2008 (1)

1999 (2)

1995 (1)

1994 (1)

More...
Listing 1 - 10 of 20 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Marketing for the bank executive
Author:
ISBN: 0884052907 Year: 1974 Publisher: New York Petrocelli

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Emerging perspectives on services marketing
Author:
ISBN: 0877571619 Year: 1983 Publisher: Chicago, Ill.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketing for the bank executive
Author:
ISBN: 0900537280 9780900537288 Year: 1975 Publisher: London Leviathan

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

On great service : a framework for action.
Author:
ISBN: 0029185556 Year: 1995 Publisher: New York (N.Y.) : Free press,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Discovering the soul of service : the nine drivers of sustainable business success
Author:
ISBN: 0684845113 Year: 1999 Publisher: New York ; : London :. Free,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marketing services: competing through quality
Authors: ---
ISBN: 002903079X Year: 1991 Publisher: New York Free Press


Book
Excellente dienstverlening : de 9 elementen voor duurzaam succes
Authors: ---
ISBN: 9014061420 Year: 1999 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom Uitgeverij

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In een wereld waarin klanten foutloze producten als een gegeven zien, vormt service het essentiële verschil tussen concurrenten op elk terrein. In dit inspirerende boek zet Amerika's meest vooraanstaande service¬expert Leonard Berry uiteen hoe grote organisaties omgaan met de moeilijkste taak waarvoor zij zich gesteld zien: succesvol zijn en blijven op de lange termijn. Berry onderzocht veertien grote, zeer succesvolle en prijzenwinnende organisaties. Waar kwam hun succes vandaan? Hij kwam tot een opmerkelijke ontdekking: niet een uitgekiend handelsbeleid stond aan de basis, maar menselijke waarden bleken de belangrijkste factor te zijn. In alle veertien organisaties nam de tevredenheid van de klanten - en ook hun aantal - toe, doordat het management in heel zijn beleidsvorming voortdurend het oog gericht hield op die menselijke waarden. Dat kwam tot uiting in een heldere strategie, zorgde voor een uitmuntende uitvoering van de dienstverlening en voor vertrouwensrelaties met klanten, medewerkers en partners, gaf greep op de toekomst, personaliseerde de service en versterkte het merk. Het bracht mee dat in medewerkers werd geïnvesteerd, wat een grotere kwaliteit van dienstverlening tot gevolg had en dwong door een in het oog springende gulheid het respect en de loyaliteit van klanten af. (Bron: covertekst)

Marketing and the social environment: a readings text
Authors: ---
ISBN: 0884050238 9780884050230 Year: 1973 Publisher: New York, N.Y. Petrocelli

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
The race against expectations
Authors: ---
ISBN: 928310188X Year: 1992 Publisher: Amsterdam ESOMAR

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Management Lessons from Mayo Clinic
Authors: ---
ISBN: 9781260011838 1260011836 9780071590747 0071590749 Year: 2017 Publisher: New York, N.Y. McGraw-Hill Education LLC.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Outside back cover : "The leader’s guide to building a service powerhouse using the approach that made Mayo Clinic the #1 healthcare system in America. Mayo Clinic is among the best service organizations in the world. It fosters a culture that exceeds customer expectations and earns deep loyalty from both customers and employees. This classic business guide offers a rare, up-close look at the best practices that drive Mayo Clinic’s success. By examining the operating principles that guide every management decision at this legendary institution, authors Leonard Berry and Kent Seltman : • Demonstrate how a great service brand evolves from the core values that nourish and protect it • Extrapolate instructive business lessons that apply outside healthcare • Illustrate the benefits of pooling talent and encouraging teamwork • Present a proven prescription for creating sustainable service excellence. Learn how to apply the Clinic’s winning methods to your own organization: business concepts that produce stellar results, effective organizational efficiency, and world-class interpersonal service."

Listing 1 - 10 of 20 << page
of 2
>>
Sort by