Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de esentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelaties op een heldere en bondige manier.In deze herziene en geactualiseerde editie van Marketing, de essentie wordt nog meer aandacht besteed aan de marketing van diensten en aan nieuwe marketinginstrumenten zoals social media. Actuele en aansprekende praktijkvoorbeelden uit Nederland en Vlaanderen verduidelijken de theorie. In de bijlage wordt nader ingegaan op de totstandkoming van het marketingplan.
Marketing --- marketing --- prijsbeleid --- Marketingstrategieën --- Koopgedrag --- Marktsegmentatie --- Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen --- marketingstrategie --- marktonderzoek --- 658.8 --- marketingcommunicatie --- marketing, verkoop, distributie --- merkimago --- consumentengedrag --- Marketing. --- PHL-Business 12 --- marketinginstrument
Choose an application
management --- Marketing --- #KVHA:Bedrijfskunde --- #KVHA:Marketing --- 658.8 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|