Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (4)

UCLL (2)

AP (1)

Hogeschool Gent (1)

FOD/SPF PO (1)

UCLouvain (1)

UGent (1)


Resource type

book (5)


Language

Dutch (3)

English (1)

Undetermined (1)


Year
From To Submit

2022 (1)

2016 (1)

2013 (1)

2011 (1)

2007 (1)

Listing 1 - 5 of 5
Sort by

Book
De marketingorganisatie van de toekomst
Author:
ISBN: 9789089653468 9089653465 Year: 2016 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De ontwikkelingen in het marketingvak lijken sneller te gaan dan het licht. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie. Dat roept allerlei vragen op. Welke competenties moeten we in huis halen om relevant te zijn en blijven, om de klant optimaal te bedienen en betrekken, via al die kanalen en netwerken ? Welke nieuwe rollen brengt dat met zich mee ? En hoe organiseren we dat nou optimaal met de mensen en middelen die we hebben, zodat de organisatie als geheel markt- en klantgericht presteert ?Er bestaan enorm veel marketingboeken met mooie theorieën en modellen, met nieuwe invalshoeken over hoe je merken en klantrelaties kunt managen. Maar er zijn vrijwel geen boeken over hoe je marketing binnen de organisatie integraal organiseert. Daarom is dit boek een must voor wie wil scoren met de marketingorganisatie van morgen!Bron : http://www.bol.om


Book
De marketingorganisatie van de toekomst : scoren met de marketingorganisatie van morgen
Author:
ISBN: 9789089655356 Year: 2022 Publisher: Culemborg Van Duuren Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Rob BeltmanDe marketingorganisatie van de toekomstScoren met de marketingorganisatie van morgenDe ontwikkelingen in het marketingvak gaan razendsnel. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie. Dat roept allerlei vragen op. Welke competenties moeten we in huis halen om relevant te zijn en blijven, om de klant optimaal te bedienen en betrekken, via al die kanalen en netwerken? Welke nieuwe rollen brengt dat met zich mee? En hoe organiseren we dat nou optimaal met de mensen en middelen die we hebben, zodat de organisatie als geheel markt- en klantgericht presteert?Er bestaan enorm veel marketingboeken met mooie theorieBron : https://www.standaardboekhandel.be

Keywords


Book
Customer relationship management
Authors: ---
ISBN: 9780273774952 0273774956 0273774972 0273781073 Year: 2013 Publisher: Harlow: Pearson,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This text gives a well-balanced coverage of strategy and organisation, marketing aspects, analytical CRM, operational CRM, CRM systems and their implementation. It is the only comprehensive academic text to cover the entire scope of CRM from a marketing management angle. It contains case studies and questions at the end of each chapter to test understanding. It has coverage of the strategic, organisational, commercial and technological aspects of CRM. It also contains discussion of buyer-seller relations from a social psychology perspective.


Book
Klant in zicht : marketing voor not-for-profitorganisaties
Authors: --- ---
ISBN: 9789052616087 Year: 2007 Publisher: Den Haag Academic Service


Book
Kijk op klantgerichtheid
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789076051307 Year: 2011 Publisher: Woerden BBP

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het onderwerp klantgerichtheid wordt vaak op eenzijdige wijze belicht. Het lijkt erop dat klanten het laatste woord hebben. Om het begrip klantgerichtheid vanuit een meer gebalanceerde strategische en organisatorische context te benaderen, zijn directeuren en bestuurders geïnterviewd over hun kijk op klantgerichtheid. In een strategische diepgaande dialoog construeren de auteurs, aan de hand van beelden en metaforen, met directeuren en bestuurders van Graydon, Meeùs, PwC, Randstad, het Rijnstate Ziekenhuis, Robeco, Smit Internationale, UWV en emiritus hoogleraar Jan Bunt hun beeld van klantgerichtheid. Zo wordt ontdekt wat zij onder klantgerichtheid verstaan, hoe zij de klant temidden van andere stakeholders zien en welke uitdagingen en problemen zij tegenkomen bij het organiseren van klantgerichtheid. Ed Peelen, Rob Beltman, Gerard Struijf en Adriaan Wagenaar komen tot concrete aanbevelingen voor het verbeteren van de klantgerichtheid door het starten van de dialoog gericht op het ontdekken van de diepere betekenis van klantgerichtheid voor medewerker, organisatie, klant en maatschappij. En door het nemen van praktische maatregelen om de klantgerichtheid te vergroten!Bron : http://www.managementboek.nl

Listing 1 - 5 of 5
Sort by