Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
De ontwikkelingen in het marketingvak lijken sneller te gaan dan het licht. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie. Dat roept allerlei vragen op. Welke competenties moeten we in huis halen om relevant te zijn en blijven, om de klant optimaal te bedienen en betrekken, via al die kanalen en netwerken ? Welke nieuwe rollen brengt dat met zich mee ? En hoe organiseren we dat nou optimaal met de mensen en middelen die we hebben, zodat de organisatie als geheel markt- en klantgericht presteert ?Er bestaan enorm veel marketingboeken met mooie theorieën en modellen, met nieuwe invalshoeken over hoe je merken en klantrelaties kunt managen. Maar er zijn vrijwel geen boeken over hoe je marketing binnen de organisatie integraal organiseert. Daarom is dit boek een must voor wie wil scoren met de marketingorganisatie van morgen!Bron : http://www.bol.om
marketingorganisatie --- marketing --- Marketing --- Klantgericht ondernemen --- Marktgericht ondernemen --- Toekomstbeeldvorming --- Organisatieontwikkeling --- Trendwatching --- Toekomstvisie --- Financiewezen
Choose an application
Rob BeltmanDe marketingorganisatie van de toekomstScoren met de marketingorganisatie van morgenDe ontwikkelingen in het marketingvak gaan razendsnel. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie. Dat roept allerlei vragen op. Welke competenties moeten we in huis halen om relevant te zijn en blijven, om de klant optimaal te bedienen en betrekken, via al die kanalen en netwerken? Welke nieuwe rollen brengt dat met zich mee? En hoe organiseren we dat nou optimaal met de mensen en middelen die we hebben, zodat de organisatie als geheel markt- en klantgericht presteert?Er bestaan enorm veel marketingboeken met mooie theorieBron : https://www.standaardboekhandel.be
Choose an application
This text gives a well-balanced coverage of strategy and organisation, marketing aspects, analytical CRM, operational CRM, CRM systems and their implementation. It is the only comprehensive academic text to cover the entire scope of CRM from a marketing management angle. It contains case studies and questions at the end of each chapter to test understanding. It has coverage of the strategic, organisational, commercial and technological aspects of CRM. It also contains discussion of buyer-seller relations from a social psychology perspective.
Customer relations --- Management --- Relationship marketing --- #KVHA:Relatiemanagement --- #KVHA:CRM --- #KVHA:Economie --- #KVHA:Bedrijfskunde --- Bedrijfskunde --- Economie --- Relatiemanagement --- Customer Relationship Management --- Relatiemarketing --- Customer relations - Management
Choose an application
Marketing. --- Non-profitorganisaties. --- Marketing --- Non-profitsector --- Verenigingen Zonder Winstoogmerk --- Merkstrategieën --- Positionering --- Sociale marketing --- Client Klant --- Marketing Marketing --- Vereniging zonder winstoogmerk --- Merkstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Het onderwerp klantgerichtheid wordt vaak op eenzijdige wijze belicht. Het lijkt erop dat klanten het laatste woord hebben. Om het begrip klantgerichtheid vanuit een meer gebalanceerde strategische en organisatorische context te benaderen, zijn directeuren en bestuurders geïnterviewd over hun kijk op klantgerichtheid. In een strategische diepgaande dialoog construeren de auteurs, aan de hand van beelden en metaforen, met directeuren en bestuurders van Graydon, Meeùs, PwC, Randstad, het Rijnstate Ziekenhuis, Robeco, Smit Internationale, UWV en emiritus hoogleraar Jan Bunt hun beeld van klantgerichtheid. Zo wordt ontdekt wat zij onder klantgerichtheid verstaan, hoe zij de klant temidden van andere stakeholders zien en welke uitdagingen en problemen zij tegenkomen bij het organiseren van klantgerichtheid. Ed Peelen, Rob Beltman, Gerard Struijf en Adriaan Wagenaar komen tot concrete aanbevelingen voor het verbeteren van de klantgerichtheid door het starten van de dialoog gericht op het ontdekken van de diepere betekenis van klantgerichtheid voor medewerker, organisatie, klant en maatschappij. En door het nemen van praktische maatregelen om de klantgerichtheid te vergroten!Bron : http://www.managementboek.nl
Marketing --- marketing --- klantentevredenheid --- Klantgericht ondernemen --- Management --- Relatiemarketing
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|