Listing 1 - 10 of 36 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Een innovatief kaartspel dat stimuleert om diversiteit te leren zien als een onmisbare aanwinst voor een team door het vergelijken van de rolkenmerken van verschillende teams, individuele identiteitskenmerken, sterke en (toelaatbare) zwakke punten. Je kan het gebruiken als een informeel instrument voor teambuilding, een selectie-instrument in rekruteringsprocessen, als een instrument voor talentmanagement, of gewoon als een leuke lunch activiteit.https://www.kliqvzw.be/
Team --- Teamontwikkeling --- Diversiteit --- Rol (functie) --- Teamrol --- Teambuilding --- Talent --- Groepsdynamiek --- Samenwerking --- Inclusie --- Empathie --- Belbin --- Genderidentiteit --- Stereotype (vooroordeel) --- Seksuele diversiteit --- Organisatiecultuur
Choose an application
Een innovatief kaartspel dat stimuleert om diversiteit te leren zien als een onmisbare aanwinst voor een team door het vergelijken van de rolkenmerken van verschillende teams, individuele identiteitskenmerken, sterke en (toelaatbare) zwakke punten. Je kan het gebruiken als een informeel instrument voor teambuilding, een selectie-instrument in rekruteringsprocessen, als een instrument voor talentmanagement, of gewoon als een leuke lunch activiteit.https://www.kliqvzw.be/
Team --- Teamontwikkeling --- Diversiteit --- Rol (functie) --- Teamrol --- Teambuilding --- Talent --- Groepsdynamiek --- Samenwerking --- Inclusie --- Empathie --- Belbin --- Genderidentiteit --- Stereotype (vooroordeel) --- Seksuele diversiteit --- Organisatiecultuur --- Gender --- Personeelsmanagement --- Personeelsselectie --- Werving --- lgbtq+ --- Homoseksualiteit --- Non-binair
Choose an application
Audace is een blended methode Frans voor de A-stroom, en de D- en D&A-finaliteit. De methode daagt de leerlingen uit om volop te spreken, luisteren, schrijven en lezen in het Frans. Geïllustreerde woordenschat Unieke lay-out per tekstsoort Uitgebreid digitaal oefenaanbod
Frans ; secundair onderwijs --- Frans --- Schoolbooks - Didactic material --- secundair onderwijs --- 485.2 --- Taal en letterkunde; overige talen --- 3e leerjaar A secundair onderwijs --- Dubbele finaliteit --- Doorstroomfinaliteit --- Arbeidsmarktfinaliteit --- Franse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- fran 485.2 --- didactiek --- didactiek secundair onderwijs - Franse taal en letterkunde --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Domeingebonden doorstroomfinaliteit --- Boussole --- Secundair onderwijs
Choose an application
Methode: Audace Dit pakket is bestemd voor alle leerlingen van het 3e jaar doorstroomfinaliteit in de domeingebonden richtingen. De uitgave bestaat uit een set van 5 basismodules en het vademecum (Boussole). In deze basismodules komen de doelen van de basisvorming aan bod
Frans ; secundair onderwijs --- Frans --- Schoolbooks - Didactic material --- secundair onderwijs --- Franse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 485.2 --- Taal en letterkunde; overige talen --- 3e leerjaar A secundair onderwijs --- Doorstroomfinaliteit --- fran 485.2 --- didactiek --- didactiek secundair onderwijs - Franse taal en letterkunde --- Dubbele finaliteit --- Arbeidsmarktfinaliteit --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Domeingebonden doorstroomfinaliteit
Choose an application
Max-Engels is een bledend methode, want leren gebeurt zowel op papier als digitaal. We maken bewust de afweging tussen papier of digitaal waar de didactiek een meerwaarde is voor het leerproces van de leerling. Als leerkracht kies je zelf welke materialen je wanneer inzet. Al ons digitaal materiaal vind je op Polpo.. (Bron: Die Keure)
Choose an application
Max-Frans maakt leerlingen zelfredzaam in het Frans en brengt hen de liefde voor de taal en cultuur bij dankzij fris en motiverend materiaal in functie van doelgerichte communicatie. (Bron: Die Keure)
Frans --- 5e leerjaar secundair onderwijs --- Arbeidsmarktfinaliteit --- Secundair onderwijs ; Frans --- Secundair onderwijs ; Wiskunde
Choose an application
Het zag er niet zo goed uit voor de 24-jarige Gilbert v an Schoonbeke (1519-1556). Hij was een onwettig kind en kon dus niet erven van zijn ondertussen overleden vader, nochtans een welstellende Antwerpse poorter. Maar het tij keerde een jaar later. Van Schoonbeke huwde in 1544 de 17-jarige Elisabeth Hendricx, wél wettig kind en vooral de enige erfgenaam van een welgestelde vader. Van zijn eigen vader had Van Schoonbeke weliswaar geen geld gekregen, maar wel de gave om te speculeren op de aan- en verkoop van gronden. Dat deed Van Schoonbeke succesvol. In geen tijd zorgde hij voor de bouw van nieuwe Antwerpse stadswallen, de uitbreiding van de haven met industrieterreinen en was hij verantwoordelijk voor de aanleg van nieuwe straten, ongeveer een derde van de toenmalige stad. Hij werd vriend van de rich and the famous en zelfs keizer Karel logeerde liever bij Van Schoonbeke dan bij de plaatselijke overheid. In deze prachtige graphic novel van de jonge graficus Koen Aelterman komt de wereld van Gilbert v an Schoonbeke rijkelijk tot leven. In zijn vrije tijd doet Koen Aelterman aan theater en musical en speelt hij in de rockgroep van zijn broer. Professioneel tekent hij onder andere illustraties, muurschilderingen, animatiefilmpjes en graphic novels.
Dutch literature --- comics [documents] --- illustratieve vormgeving --- Schoonbeke, van, Gilbert --- Antwerp
Choose an application
Crisp is een nieuwe methode Engels voor de D- en de D&A-finaliteit en is de opvolger van Shuffle en Shuffle This. Crisp daagt de leerlingen uit om volop te spreken, luisteren, schrijven en lezen in het Engels. Deze vernieuwende methode plaatst de tekstsoorten centraal en biedt gevarieerde, actuele en uitnodigende werkvormen en taalmateriaal.(bron: Die Keure)
Engels ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- leerboeken --- secundair onderwijs --- Engels --- Engelse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 485.2 --- Taal en letterkunde; overige talen --- enge 485.2 --- didactiek secundair onderwijs - Engelse taal en letterkunde --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Dubbele finaliteit --- Doorstroomfinaliteit --- Arbeidsmarktfinaliteit --- Domeingebonden doorstroomfinaliteit
Choose an application
Crisp is een nieuwe methode Engels voor de D- en de D&A-finaliteit en is de opvolger van Shuffle en Shuffle This. Crisp daagt de leerlingen uit om volop te spreken, luisteren, schrijven en lezen in het Engels. Deze vernieuwende methode plaatst de tekstsoorten centraal en biedt gevarieerde, actuele en uitnodigende werkvormen en taalmateriaal.(bron: Die Keure)
Engels ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- leerboeken --- secundair onderwijs --- Engels --- 485.2 --- Taal en letterkunde; overige talen --- enge 485.2 --- didactiek secundair onderwijs - Engelse taal en letterkunde --- Engels ; secundair onderwijs --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Doorstroomfinaliteit
Listing 1 - 10 of 36 | << page >> |
Sort by
|