Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
As more and more aspects of everyday life are turned into machine-readable data, researchers are provided with rich resources for researching society. The novel methods and innovative tools to work with this data not only require new knowledge and skills, but also raise issues concerning the practices of investigation and publication. This book critically reflects on the role of data in academia and society and challenges overly optimistic expectations considering data practices as means for understanding social reality.
Methods in social research (general) --- Sociology of culture --- Big data --- Digital humanities --- Moral and ethical aspects. --- Research. --- 406 Privacy --- 696.2 Sociale media --- E-books
Choose an application
The first comprehensive introduction of TikTok and how it came to dominate popular culture so quickly.
696.2 Sociale media --- Creativiteit --- China --- Activisme --- 404 Bestuurskunde --- books --- Internet videos - Social aspects --- Online social networks --- Internet videos --- Online social networks. --- Social aspects. --- TikTok (Electronic resource)
Choose an application
Human-animal relationships --- Animals --- Internet of things --- 696.1 Internet --- 096 Informatica --- 571.1 Diersoorten --- 658 Maatschappij. Overige aspecten --- 696.2 Sociale media --- Digitale technologie --- Verhouding mens-dier
Choose an application
We once thought of cyberspace as a borderless world. As the Internet has become increasingly platformized, with a small number of technology giants dominating the digital economy, concerns about information monopolies, hateful online content, and the impact on media content creators and creative industries have become more marked. Consequently, governments, politicians, and civil society are questioning how digital platforms can or should be regulated.In this up-to-the-minute study, Terry Flew engages with important questions surrounding platform regulation. Starting from the premise that governance is an inherent feature of digital platforms, he argues that the challenge is to develop the best frameworks for balancing external regulatory oversight with the internal governance practices of platform companies. The intersection of media policy, information policy and economic policy is an important element of policy frameworks, as national authorities increasingly seek to engage with the power of global digital platforms.Lively and accessible, Regulating Platforms is a go-to text for students and scholars of media and communication. (Provided by publisher)
#SBIB: --- #SBIB:309H1015 --- #SBIB:309H1713 --- Media: politieke, juridische, ethische, ideologische aspecten (incl. privacy) --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- 696.2 Sociale media --- 150 Economisch recht en handelsrecht --- books --- Internet governance.
Choose an application
Wat is online seksueel grensoverschrijdend gedrag? Is sexting ontwikkelingsadequaat? Wat is deepfake porno? Welke online seksuele grensoverschrijdende activiteiten plegen jongeren? Hoe moet je als hulpverlener jonge online plegers begeleiden? Wat kunnen ouders of andere zorgfiguren doen in de mediaopvoeding?Deze gids gaat in op de verschillende seksuele activiteiten die op en via het internet en nieuwe media plaatsvinden. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen gezond seksueel gedrag en seksueel grensoverschrijdend gedrag in het digitale landschap. Zowel het wettelijk als hulpverleningskader worden besproken. Problematisch gedrag inzake extreme pornografie, upskirting, seksueelmisbruikbeelden van minderjarigen en peer-to-peer online grooming zijn enkele voorbeelden die in dit boek uitvoerig worden besproken. Thema's zoals Dark Web, jeugddelinquentierecht, seksuele ontwikkeling, preventieve hulpverlening, mediaopvoeding, monitoring en deontologie komen eveneens aan bod.Jongeren en online seksueel grensoverschrijdend gedrag: Wegwijs in het digitale tijdperk is een praktische handleiding voor psychologen, seksuologen, criminologen, kinder- en jeugdpsychiaters, juristen en studenten die werken met jongeren die online seksueel grensoverschrijdend hebben gepleegd, of zich in de risicogroep bevinden. Allerlei tools voor de diagnostiek, preventie en therapie worden in dit boek aangereikt. Daarbovenop wordt ook een praktische toepassing aan de hand van verschillende casussen besproken.(https://www.maklu.be/MakluEnGarant/BookDetails.aspx?id=9789044137866)
Grensoverschrijdend gedrag --- Cyberpesten --- Online --- Sociology of the family. Sociology of sexuality --- Criminology. Victimology --- Computer. Automation --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- jongerencriminaliteit --- seksueel misbruik --- 690 Media, mediarecht --- 696.2 Sociale media --- 663 Jeugd --- 664.4 Seksualiteit --- Mediawijsheid --- Sociale media --- Jongere --- Preventie --- Seksueel grensoverschrijdend gedrag --- Relationele en seksuele vorming --- Therapie --- Sexting --- Hulpverlening --- online seksueel grensoverschrijdend gedrag --- seksualiteit --- jongeren --- digitalisering --- maatschappelijke actiemogelijkheden --- opvoedkundige implicaties --- deontologische implicaties --- Family law. Inheritance law
Choose an application
Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en Nederland.INFLUENCERS is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet.Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.Bron : http://www.lannoocampus.be
Applied marketing --- marketinginstrumenten --- marketingstrategie --- marketingcommunicatie --- Mass communications --- Beïnvloeden --- Marketing --- marketing --- 369.1 --- influencer marketing --- e-marketing --- merkenbeleid --- marktanalyse --- marktonderzoek --- Marketing : strategieën --- 658.8 --- Beïnvloeden - Overtuigen --- 659 --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Social media --- Customer relations --- Interactive marketing --- 369.4 --- Business --- Public relations --- Consumer affairs departments --- Customer advisory boards --- Relationship marketing --- Consumer goods --- Domestic marketing --- Retail marketing --- Retail trade --- Industrial management --- Aftermarkets --- Selling --- User-generated media --- Communication --- User-generated content --- Blogs --- Economic aspects --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- PXL-Business 2017 --- communicatieplan --- Beïnvloeding --- Reclamebeïnvloeding --- Marketingstrategieën --- Communicatiestrategieën --- Mond-tot-mondreclame --- Imagomanagement --- Marketingstrategie --- Communicatiestrategie --- Influencers. --- marketing. --- Beïnvloeden --- 696.2 Sociale media --- 695.1 Public relations
Choose an application
Oud. Wellicht is het precies hoe je je voelt als je zoon aan z?n vijfde Fortnite-battle van de avond begint. Wanneer je dochter nog maar eens een selfie op Instagram zet. Of als je merkt dat je driejarige kleuter sneller weg is met de tablet dan jij. Oud, en ja, misschien ook een héél klein beetje bezorgd. Is al dat gamen wel gezond? Zitten er geen creeps naar de foto?s van je tienerdochter te staren? Hoort die kleuter van jou eigenlijk niet buiten te spelen? Zucht. Alsof je nog niet genoeg aan je hoofd hebt.Het zijn vragen die heel wat ouders zich dagelijks stellen. Ja, dagelijks, want voor een pasklaar antwoord blijven ze maar al te vaak op hun honger zitten. Wat in het ene gezin not done is, is in het andere soms de beste oplossing. MediaNest helpt ouders al jarenlang om zélf een antwoord op die vragen te vinden. Om zélf hun mening te vormen over de manier waarop ze hun kind(eren) mediawijs willen maken. Dit boek bundelt uiteenlopende ervaringen van ouders met inzichten van experts over het mediagebruik van kinderen tussen 0 en 18 jaar. Zonder te zeggen hoe het moet, wel hoe het kanBron: https://www.borgerhoff-lamberigts.be/shop/boeken/van-emojis-tot-sexting?variant=16084
opvoeding --- 37 --- 454.52 --- mediawijsheid --- digitalisering --- didactiek --- computerondersteund onderwijs --- Opvoeding --- Internet en jongeren --- Internet en kinderen --- Games en jongeren --- Games en kinderen --- Jongeren en media --- Kinderen en media --- Sociale media --- Ouders --- Mediaconsumptie --- Internet --- Computerspelen --- Media --- Kinderen --- Jongeren --- Didactic strategies --- nieuwe media --- Digital media --- Educational sciences --- opvoedingstips --- sociale media --- sexting --- media-educatie --- mediagebruik --- Computerspel --- Kind --- Jongere --- Maatschappij --- Politiek --- Jeugd --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Onderwijs --- Gesprek --- Film --- 696.1 Internet --- 696.2 Sociale media --- 663 Jeugd --- 701 Didactiek --- 664.1 Gezin --- books --- #SBIB:309H501 --- #SBIB:309H402 --- Mediapedagogiek (incl. mediadidactiek) --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media,
Choose an application
Facebook is nog steeds het populairste sociale netwerk. Mark Zuckerberg slaagt erin om het steeds te vernieuwen en heruit te vinden. Met talrijke vernieuwingen zoals Facebook live, marketplace en workplace speelt hij voortdurend in op de noden van bedrijven en gebruikers. Facebook biedt talrijke mogelijkheden, ook voor professionele doeleinden.Wilt u Facebook integreren in de communicatie van uw organisatie of gemeente? In dit boek tonen we u enkele mogelijkheden die u daarbij zullen helpen. Facebook is een heel interessant communicatiekanaal, zeker als u het potentieel ervan ten volle benut en vooral omdat een groot deel van de bevolking erop actief is.Bron : http://www.politeia.be
sociale netwerken --- social media --- communications [discipline] --- internet --- sociale media --- Mass communications --- Facebook --- Internet --- Communauté virtuelle --- facebook --- 696.2 Sociale media --- Virtuele gemeenschap --- communicatie --- Sociale communicatie --- Sociale media --- Cybermarketing --- społeczność wirtualna --- comunitate virtuală --- virtualna skupnost --- comunidad virtual --- komunitet virtual --- Virtuelle Gemeinschaft --- virtuális közösség --- virtuele gemeenschap --- virtuelt fællesskab --- komunità virtwali --- comunidade virtual --- виртуелна заедница --- virtuaalkeskkond --- virtuālā kopiena --- виртуално общество --- virtuálne spoločenstvo --- virtuell gemenskap --- virtualna zajednica --- virtuaaliyhteisö --- virtual community --- comunità virtuale --- virtualioji bendruomenė --- virtuální společenství --- εικονική κοινότητα --- serwisy społecznościowe w internecie --- Soziale Netze --- online community --- cyberfællesskab --- comunidade on-line --- komunità onlajn --- réseaux sociaux (Internet) --- spletna skupnost --- redes sociales (internet) --- společenství online --- social networking --- socialna skupnost --- sociálne siete (internet) --- comunitate online --- vituaalne keskkond --- internetna skupnost --- onlinefællesskab --- e-Gemeinschaft --- internetes közösség --- sociālie tīkli internetā --- comunità online --- comunidad en línea --- Cyber-Gemeinschaft --- e-skupnost --- redes sociais (Internet) --- netwerking soċjali --- comunidad en la Red --- cybergemeenschap --- družabno omrežje --- sociale netværk på internettet --- е-общество --- е-општество --- cybercommunauté --- comunidade em linha --- rețele sociale --- e-community --- elektronické spoločenstvo --- sociala nätverk --- cibercomunidad --- социјална мрежа --- онлайн общество --- nätgemenskap --- netfællesskab --- online közösség --- sotsiaalne võrgustik (Internet) --- мрежи за социални контакти --- komunità elettronika --- verkkoyhteisö --- internetgemeenschap --- cybercommunity --- e-comunitate --- spoločenstvo online --- cibercomunidade --- društvena mreža --- rete sociale --- κυβερνοκοινότητα κοινωνικά δίκτυα (διαδίκτυο) --- Online-Gemeinschaft --- tiešsaistes kopiena --- ċiberkomunità --- onlinegemeenschap --- nätmötesplats --- sociální sítě --- cyberspołeczność --- интернетска заедница --- socialno omrežje --- sosiaalinen verkosto --- Интернет --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- pobal fíorúil --- Idirlíon --- Onlinemarketing --- Communauté virtuelle
Choose an application
Het internet heeft een gigantische nieuwe ruimte geschapen waarin we constant spelen met normen, regeltjes en dingen die 'normaal' zijn. Maar we geven nog steeds gestalte aan onszelf aan de hand van oude formats. We leven op het snijpunt van de 'echte' en de 'virtuele' wereld. Frames, format en selfies is een prikkelend essay over schoonheidsidealen die viraal gaan in grote delen van de wereld, over de manier waarop we onszelf presenteren op sociale media en over big data. Maar ook over de vraag waarom de online en offline handelingen van een massamoordenaar op een abstract niveau nauwelijks verschillen van opzoeken op YouTube hoe we best een kip op de barbecue braden. Kortom, wat doén we eigenlijk online?Bron: https://www.epo.be/nl/sociaal-politiek/3635-frames-formats-en-selfies-9789462671461.html
Internet --- Maatschappij --- Identiteit --- Ethiek --- Normen --- Samenleving --- Informatiemaatschappij --- Privacy --- Profilering --- Sociale media --- Big Data --- Lichaamscultuur --- Selfie --- GDPR (General Data Protection Regulation) --- Médias sociaux --- Sociologie des média --- Identité --- BPB1811 --- informatiemaatschappij --- 696.2 Sociale media --- sociální média --- обществени медии --- друштвени медиуми --- soziale Medien --- medios sociales --- družbeni mediji --- sociālie mediji --- media sociais --- sosiaalisen median väline --- media społecznościowe --- na meáin shóisialta --- sociala medier --- sociale medier --- social media --- közösségi média --- sociale media --- μέσα κοινωνικής δικτύωσης --- društveni mediji --- sotsiaalmeedia --- sociálne médiá --- media soċjali --- media sociali --- mijloace de comunicare sociale --- socialinė žiniasklaida --- mjetet e komunikimit social --- друштвени медији --- social network --- дружбени медиуми --- média social --- platformă (de comunicare) socială --- réseaux sociaux --- midja soċjali --- mezzi ta' komunikazzjoni soċjali --- sociālie plašsaziņas līdzekļi --- suhtlusmeedia --- ühismeedia --- sociální médium --- socialiniai tinklai --- rede social --- media sociale --- μέσο κοινωνικής δικτύωσης --- réseau social --- platforma społecznościowa --- Social Media --- družbeni medij --- medium soċjali --- socialt netværk --- sociálne médium --- redes sociales --- друштвена мрежа --- mezzi tax-xandir soċjali --- közösségi médium --- социјални медиуми --- social medium --- обществена медия --- социална мрежа --- sosiaalinen media --- медиуми за општење --- redes sociais --- Интернет --- internet --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- Mediasociologie --- Sociology of culture --- Computer architecture. Operating systems --- sociale netwerken --- cultuursociologie --- PXL-Central Office 2019 --- internetcommunicatie --- essays --- ICT en maatschappij. --- Norm (standaard) --- GDPR --- Godsdienst --- Sport --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Technologie --- Voeding --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene --- Idirlíon --- Médias sociaux --- Sociologie des média --- Identité
Choose an application
In zijn nieuwe boek 'Infocratie' beschrijft Byung-Chul Han de huidige crisis van de democratie met het oog op deze digitalisering van het publieke domein. Han laat zien hoe we in nieuwe heerschappijvorm leven: de infocratie.De digitalisering rukt onstuitbaar op. We zijn bedwelmd door een communicatie- en informatieroes. Tegelijk voelen we ons machteloos overgeleverd aan de tsunami van informatie die over ons wordt uitgestort. Verkiezingscampagnes worden als informatieoorlogen gevoerd. Samenzweringstheorieën en propaganda beheersen het politieke debat.https://www.standaardboekhandel.be/p/infocratie-9789025911171
130.2 --- filosofie --- cultuurfilosofie --- digitalisering --- politiek --- neoliberalisme --- sociologie --- Political philosophy. Social philosophy --- Mass communications --- politieke filosofie --- democratie --- 213 Democratie --- 696.2 Sociale media --- 691 Informatiebeleid --- 654 Publieke opinie --- BPB9999 --- BPB2306 --- politique --- numérisation --- médias sociaux --- démocratie --- δημοκρατία --- demokrácia --- demokrātija --- democracia --- demokraatia --- democrazia --- demokracija --- demokratija --- daonlathas --- democrație --- democracy --- demokratia --- demokracie --- demokracja --- demokrati --- demokraci --- demokracia --- Demokratie --- demokrazija --- демокрация --- демократија --- politický pluralizmus --- pluralizm polityczny --- πολιτικός πλουραλισμός --- folkstyre --- folkestyre --- politischer Pluralismus --- politiskais plurālisms --- demokrātiska vienlīdzība --- politikai pluralizmus --- égalité démocratique --- politický pluralismus --- ugwaljanza demokratika --- pluraliżmu politiku --- barazi demokratike --- pluralismo político --- politinis pliuralizmas --- politisk jämlikhet --- демократична равнопоставеност --- igualdad democrática --- democratische gelijkheid --- demokratische Gleichheit --- δημοκρατικό πολίτευμα --- demokraattinen yhdenvertaisuus --- poliittinen pluralismi --- politiek pluralisme --- demokratična enakost --- democratic equality --- demokratikus egyenlőség --- pluralisme politique --- politisk mångfald --- demokraatlik võrdsus --- igualdade democrática --- politisk pluralism --- ludowładztwo --- политически плурализъм --- politisk pluralisme --- pluralism politic --- pluralismo politico --- pluralizëm politik --- demokratická rovnost --- politički pluralizam --- uguaglianza democratica --- politični pluralizem --- egalitate democratică --- demokratická rovnosť --- political pluralism --- poliitiline pluralism --- demokratinė lygybė --- политички плурализам --- sociální média --- обществени медии --- друштвени медиуми --- soziale Medien --- medios sociales --- družbeni mediji --- sociālie mediji --- media sociais --- sosiaalisen median väline --- media społecznościowe --- na meáin shóisialta --- sociala medier --- sociale medier --- social media --- közösségi média --- sociale media --- μέσα κοινωνικής δικτύωσης --- društveni mediji --- sotsiaalmeedia --- sociálne médiá --- media soċjali --- media sociali --- mijloace de comunicare sociale --- socialinė žiniasklaida --- mjetet e komunikimit social --- друштвени медији --- social network --- дружбени медиуми --- média social --- platformă (de comunicare) socială --- réseaux sociaux --- midja soċjali --- mezzi ta' komunikazzjoni soċjali --- sociālie plašsaziņas līdzekļi --- suhtlusmeedia --- ühismeedia --- sociální médium --- socialiniai tinklai --- rede social --- media sociale --- μέσο κοινωνικής δικτύωσης --- réseau social --- platforma społecznościowa --- Social Media --- družbeni medij --- medium soċjali --- socialt netværk --- sociálne médium --- redes sociales --- друштвена мрежа --- mezzi tax-xandir soċjali --- közösségi médium --- социјални медиуми --- social medium --- обществена медия --- социална мрежа --- sosiaalinen media --- медиуми за општење --- redes sociais --- sociología --- socjologia --- sosiologia --- sociologi --- κοινωνιολογία --- sotsioloogia --- soċjoloġija --- социологија --- социология --- sociologija --- szociológia --- sociológia --- socioloģija --- socheolaíocht --- sociology --- sociologia --- sociologji --- Soziologie --- gender studies --- Entwicklungssoziologie --- sociobiologie --- sociológia politického života --- digitalização --- digitiú --- digitalisointi --- дигитализација --- skaitmeninimas --- digitaliziranje --- ciparošana --- digitalizácia --- digitalizace dokumentů --- digitalizacja --- diġitalizzazzjoni --- дигитализация --- numerizzazione --- digitalizare --- digitisation --- ψηφιοποίηση --- digjitalizim --- Digitalisierung --- digitalización --- digitalizálás --- digiteerimine --- digitalizacija --- skaitmeninis keitimas --- digitalisation --- numerizzazzjoni --- digitalizzazione --- transformace dat --- digitalizace dat --- politica --- politika --- Politik --- politică --- politikë --- política --- polityka --- πολιτική --- polaitíocht --- poliitika --- politics --- политика --- politik --- politiikka --- politisches Leben --- πολιτική ζωή --- politisk liv --- vida política --- политички живот --- politikai élet --- политически живот --- politisk verksamhet --- politiek leven --- poliittinen elämä --- jetë politike --- viață politică --- politiskā dzīve --- życie polityczne --- politički život --- politinis gyvenimas --- politiskt liv --- vie politique --- ħajja politika --- politično življenje --- politický život --- political life --- vita politica --- Political systems --- Cultuurfilosofie --- Digitalisering --- Digitale transformatie --- Informatiemaatschappij --- Democratie
Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|