Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (2)

Odisee (2)

Thomas More Kempen (2)

EhB (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

Thomas More Mechelen (1)

UCLL (1)


Resource type

book (2)


Language

Dutch (1)

Undetermined (1)


Year
From To Submit

2025 (2)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Outdoor education : buiten aan de slag met wiskunde, wereldoriëntatie, taal en muzische vorming
Author:
ISBN: 9789085603108 Year: 2025 Publisher: Antwerpen EPO

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Stel je voor: kinderen die leren met volle aandacht, plezier en verwondering ? buiten in de frisse lucht. Heb je zelf weleens gemerkt dat je meer energie en focus hebt na een wandeling? Dit boek laat zien hoe buiten zijn niet alleen goed is voor je lichaam, maar ook voor je geest.Outdoor education brengt leren tot leven. Het biedt meer dan 200 praktische oefeningen die kinderen actief, speels en ervaringsgericht laten leren, zonder in te boeten op leerlijnen of leerdoelen. Dit boek is geen pleidooi voor minder inhoud, maar juist voor een manier van leren die boeiend, natuurlijk en vreugdevol aanvoelt.Dit boek is een uitnodiging om te ontdekken hoe leren in de buitenlucht een krachtige educatieve en betekenisvolle ervaring kan zijn. Voor leerkrachten, ouders en iedereen die kinderen wil laten groeien door te leren, spelen en te verbinden ? buiten!https://epo.be/shop/outdoor-education/


Book
VBTL 4 : van basis tot limiet : module goniometrie : D&A-finaliteit
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789048649884 9789048649891 Year: 2025 Publisher: Brugge Die Keure

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Van Basis tot Limiet (VBTL) is een blended methode wiskunde. Al jaar en dag is VBTL gekend voor krachtig wiskundeonderwijs in Vlaanderen. https://www.diekeure.be/educatief/vbtl/Van Basis tot Limiet (VBTL) is een blended methode wiskunde. Al jaar en dag is VBTL gekend voor krachtig wiskundeonderwijs in Vlaanderen. https://www.diekeure.be/educatief/vbtl/

Listing 1 - 2 of 2
Sort by