Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Schrijf een slim verhaalDurf hulp te vragenLaat je publiek zich bijzonder voelenDurf te behouden en te veranderenDurf meer geld te vragenDurf te leren van je publiekOnder al dat harde werk in culturele organisaties schuilt een hardnekkige stille onzekerheid. Weten we zelf wel altijd goed wat we aan het doen zijn? Beperkte zelfkennis is hét probleem van de cultuursector. Je eigen verhaal kennen en kunnen uitdragen, is net de voorwaarde om publiek te kunnen bereiken. Eerder dan betere verkopers moeten we daarom betere vertellers worden.Maar hoe doe je dat? Hoe kun je doelgericht denken in een sector waar je amper tijd hebt om nieuwe ideeën te verkennen? Hoe bouw je een echte dialoog op met je publiek? Hoe kun je succesvol zijn, met beperkte budgetten en in moeilijke tijden? En wat betekent 'succesvol zijn' eigenlijk echt?Vertellers, geen verkopers helpt culturele organisaties en not-for-profits om hun missie en publiek beter op elkaar af te stemmen. Het leert je om de juiste vragen te stellen, en neemt je mee van de opbouw van je waardepropositie tot de kunst van het netwerken en hoe je echt leert van je publiek. Want publieksdialoog, en niet marketing, is het geheime wapen waarmee we onze missie kunnen realiseren.https://www.standaardboekhandel.be/p/vertellers-geen-verkopers-9789401493024
Cultuurbeleid --- Sociology of cultural policy --- Business management --- Marketing --- cultuurmanagement --- storytelling --- kunstmarketing --- Cultuurmanagement --- Public relations --- Public relationstechnieken --- Publiekswerking --- Marketing. --- kunstmarketing. --- Sociologie van het georganiseerde cultuurleven. --- Bedrijfskunde. --- storytelling. --- cultuurmanagement.
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|