Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Product strategy --- Advertising. Public relations --- merken --- merkartikelen --- merkimago --- vormgeving --- imago --- marketingtoepassingen
Choose an application
Competitie is de essentie van topsport. Altijd de beste zijn, daar draait het om. De zakenwereld streeft datzelfde doel na. Sport en business kunnen het daarom wonderwel met elkaar vinden. Merken identificeren zich maar al te graag met de successen van atleten en hun teams. Sponsoring en televisiegelden vormen de solide basis om sport op het hoogste niveau te waarborgen. In één beweging surft zo goed als alle marketing mee op spectaculaire sportgolven. Of het nu in het voetbal, tennis, wielrennen, veldrijden, Formule 1 of boksen is: het merk maakt de sport, de sport maakt het merk.De spannende sportbranche evolueerde van een zondagmiddagactiviteit naar een mondiale onderneming. Almaar Sneller, Groter, Gekker. Vanuit zijn eigen beleving kruidt de auteur een waaier van unieke verhalen pittig af.bron: www.standaardboekhandel.be
796.078 --- 796.062 --- 796.062 Organisatie, management en marketing van sport en recreatie --- Organisatie, management en marketing van sport en recreatie --- 796.078 Sportsponsoring. Stimulering van de sport --- Sportsponsoring. Stimulering van de sport --- Wedstrijd --- Marketing --- Merk --- Sponsoring --- Applied marketing --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- merken --- merkartikelen --- merkimago --- sport --- imago --- marketingtoepassingen --- sponsoring --- Topsport --- Lopen --- Voetbal (sport) --- Tennis --- Merkstrategie --- Merkbeleid --- Branding --- Wielersport --- Economie --- Sportmarketing --- Sportmanagement
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|