Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Aan de basis hiervan liggen het doorgronden van de behoeften en wensen van de klant, het besluit welke deelmarkten de organisatie het best kan bedienen, en de ontwikkeling van waardeproposities waarmee de organisatie klanten aan zich kan binden, ze kan behouden en groei kan realiseren. Als de organisatie dit goed doet, plukt ze de vruchten op het gebied van marktaandeel, winst en klantaandeel. Meer dan andere marketingboeken presenteert en ontwikkelt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie - van begin tot eind - op een heldere en bondige manier.De nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk worden behandeld. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant om daar waarde van de klant voor terug te krijgen. Marketing, de essentie biedt een praktische benadering, concepten worden toegepast in veel (lokale) voorbeelden waarin bekende en minder bekende bedrijven marketinguitdagingen beoordelen en oplossen.Laat je inspireren door Marketing, de essentie en je zult ontdekken hoe belangrijk klantwaarde is, zowel in theorie als in de praktijk!Nieuw in deze editieIn de nieuwe editie van Marketing, de essentie is de structuur nog verder verbeterd, waarbij er meer focus ligt op de geïntegreerde marktbenadering. Daarnaast worden alle belangrijke trends in de marketingwereld uitgebreid besproken. Zo is vooral het hoofdstuk over online marketing flink geüpdatet en uitgebreid. Maar ook thema?s zoals customer journey, de deeleconomie en disruptive innovation komen aan bod.De theorie wordt extra aantrekkelijk en toegankelijk gemaakt door nieuwe casestudy?s en aansprekende voorbeelden uit Nederland en België, waarbij er in de nieuwe editie meer aandacht is voor de b2b-markt.Ten slotte speelt de digitale leeromgeving MyLab een grotere rol. Naast extra cases en opdrachten kunnen studenten hier toetsen en animaties van belangrijke onderwerpen en modellen vinden. Voor docenten zijn er inhoudelijke powerpoints, een docentenhandleiding, extra toetsvragen met antwoorden en uitwerkingen bij de cases beschikbaar.bron : http:/www.pearson.nl
Marketing --- Marketingstrategie --- Bedrijfsstrategie --- Marktonderzoek --- Consumentengedrag --- Marktsegmentatie --- Positionering --- Merkstrategie --- Prijsvorming --- Supply chain management --- Geïntegreerde marketing --- Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen --- Bachelor in het bedrijfsmanagement --- prijsbeleid --- merkimago --- marketing --- consumentengedrag
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|