Listing 1 - 10 of 21 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Jaar na jaar stijgen de cijfers als het op onlinewinkelen aankomt. Steeds meer mensen spenderen steeds vaker steeds meer geld aan steeds meer goederen of diensten in onlinewinkels. Hoog tijd dus om als ondernemer werk te maken van je webwinkel. Start je eigen webshop loodst je door het hele proces, van het bedenken van een goede bedrijfsnaam tot het verzenden van je eerste order. Ontdek hoe je dankzij SEO en SEA beter wordt gevonden in Google, welke betaalmethodes je voor je shop kunt kiezen en hoe je je producten kunt fotograferen als een professional. Stap per stap leer je de juiste software te kiezen, betrouwbare leveranciers te vinden en correct om te gaan met wettelijke bepalingen als GDPR. Na het lezen van dit boek kun je zelf aan de slag om een eigen onlineshop op te richten of om je huidige webwinkel te verbeteren.
Distribution strategy --- Computer. Automation --- Electronic commerce --- Marketing
Choose an application
Hoe krijgen we iedereen samen aan tafel? Dat begint in de winkel. De tijd dat we alleen maar aten om te overleven is al lang voorbij. Eten is genieten en samenkomen. Eten klaarmaken is experimenteren en jezelf uitdrukken. De exotische keuken is een prachtige inspiratiebron die onze foodcultuur inspireert en verrijkt. Maar die gretigheid om nieuwe smaken te leren kennen staat in schril contrast met het beperkte aanbod van wereldse producten in onze klassieke supermarkten. Consumenten met een migratieachtergrond hebben geen uitgebreid en gevarieerd keuzeaanbod en kunnen bijgevolg niet inhaken op de moderne consumptietrends. Retailers laten daarmee een enorme kans liggen. Common food toont hoe je als retailer de inhaalbeweging kunt maken en een assortiment creëert dat de ene groep een thuisgevoel biedt en de andere een exotische beleving bezorgt. Het komt erop aan tot 'common food' te komen, waarin elke consument zich kan vinden, en als maatschappij samen aan tafel te schuiven.
Distribution strategy --- Marketing --- voedingsmiddeleneconomie --- voedingsgewoonten --- verkoop
Choose an application
Distribution strategy --- History of civilization --- Belgium
Choose an application
Booking.com, een van de rijkste en succesvolste internetbedrijven van Europa, is al vijfentwintig jaar een mysterie. Iedereen kent de website, maar niemand kent de mensen en verhalen achter dit oer-Hollandse bedrijf in Amerikaanse handen. Tot nu. Drie NRC-journalisten reconstrueren in detail het wrange internetsprookje van Booking.com, dat eind jaren negentig begon als een idee van een groepje techniekstudenten uit Twente en uitgroeide tot het grootste en machtigste hotelboekingsplatform ter wereld. Dit is het niet eerder vertelde verhaal van de opkomst, hoogtij en het morele verval van Booking, vol extravagante feesten, uit de hand gelopen internetexperimenten, bedrogen aandeelhouders, handtastelijke managers en ruzies in de boardroom. Maar vooral is dit het verhaal van een bedrijf dat een weergaloze online geldmachine bouwde, en in de eeuwige zucht naar meer de mensen achter de machine vergat.
Distribution strategy --- digitalisering --- retailmarketing --- marketing --- verkoop --- e-commerce --- hotelmarketing
Choose an application
How to: design an enjoyable and/or efficient shopper experience. adapt your retail format to new societal trends while keeping the retail brand differentiating. Energise supplier-retailer relationships and face the challenges ahead in an open and a collaborative way. Retail is going through tremendous change as a result of new types of competitors and ever higher consumer expectations. An abundance of products, media and data has become available. Digitisation and the demand for an inclusive and a sustainable society call for new ways of defining the future together. Everyone needs to be mobilised, and the category level holds the right meeting point for suppliers and retailers. The Retail Innovation Toolkit offers practical tools and case studies on the way forward, so that professionals on both retail and supplier sides can start addressing category challenges immediately. The 42 tools help professionals to analyse, grow, innovate and even reinvent categories in a fun and a quick manner. The Category Management concept is refreshed by integrating tools from Experience Design and Product Innovation to create a new set of innovation skills and mobilise collaboration within and among retailer and supplier organisations. This is an excellent toolkit with practical approaches to growing the category and reinventing the retail game.
Consumer behavior --- Distribution strategy --- retailmarketing --- consumentengedrag --- Marketing ; detailhandel
Choose an application
Sinds mensenheugenis al is Antwerpen een echte winkelstad. In haar geschiedenis spelen winkeliers een belangrijke rol: als sleutelfiguren in het sociale leven, als bouwheren van architecturale parels, en als stuwende krachten voor de transformatie van winkelstraten en de groei van Antwerpens reputatie als modewalhalla. Stadsgids Tanguy Ottomer ging praten met winkeliers die ’t Stad voor hun ogen hebben zien veranderen. Hij schreef hun herinneringen neer en dook in archieven op zoek naar verhalen en foto’s om een beeld te schetsen van het leven in de belangrijkste winkelbuurten in het Antwerpen van de twintigste eeuw. Winkelen in 't Stad van Vroeger gaat over de grandeur van de modepaleizen en de warenhuizen van het fin de siècle, maar ook over de gezellige sfeer bij de beenhouwer en de poelier in de Wilde Zee. Het gaat over het interbellum, toen de Carnotstraat ieders favoriete winkelboulevard was, en over de golden sixties toen je in de Offerandestraat de ene schoenenwinkel naast de andere vond. Maar evengoed is er veel aandacht voor de recentere geschiedenis van de jaren 1980 en 1990, toen er nog volop auto’s reden over de Meir en de Antwerpse modescène nog in haar kinderschoenen stond. Zo is dit boek niet alleen een nostalgische ode aan de winkelcultuur van weleer, maar ook een heerlijke trip down memory lane voor al wie jong was in de twintigste eeuw.
Distribution strategy --- Regional documentation --- anno 1900-1999 --- Antwerp
Choose an application
Distribution strategy --- Applied arts. Arts and crafts --- jewelry --- Antwerp
Listing 1 - 10 of 21 | << page >> |
Sort by
|